מעצר אלים בעקבות "ציוץ" בפייסבוק

י' מירושלים (השם המלא שמור במערכת) בשנות ה-20 לחייו גלש בשבוע האחרון ברשת החברתית "פייסבוק".

י' ראה קריאה של פעילת שמאל קיצוני דורית אלדר (מרצה באונברסיטת ת"א) לבוא ולהפגין נגד המתיישבים ביו"ש ונגד חיליי צה"ל וכוחות הביטחון ובקריאה "פושעי ענתות לדין" "הימין לא ישתיק אותנו". י' לטענתו דחה בצורה נאותה את מעשיה.

י' ממשיך ומספר, "אחרי יומיים אני נוסע ברכב, מתקשרים אליי מהמשטרה ומבקשים ממני להגיע לבירור. אמרתי שאני בדרך, לא עלה בדעתי שזה קשור למה שרשמתי בפייסבוק. שניות לאחר שנתקתי את השיחה עם המשטרה חסם אותי לפתע רכב בילוש ועצר אותי לחקירה - ככה באמצע היום. חקרו אותי במשך שעתיים ושאלו אותי על מה אתה חושב שעצרנו אותך?"

"שאלו אותי באיזה אירגונים אני שותף - אמרתי להם שאני חבר בתנועת "ישראל שלי" ותנועת "אם תרצו"  ושאלו אותי אם אני אוהד בית"ר ירושלים ואמרתי להם שכל ירושלמי אוהב את בית"ר ירושלים".

עוד מספר י' "מצאו אצלי ברכב ספריי שמבריק את הגלגלים וחשבו שזה ספריי לריסוס כתובות וניסו לשייך אותי לכל מיני אירועים. ברור לי שהמשטרה חיפשה שעיר לעזאזל. לקחו אותי כמו עבריין עם מספר ש"בחים ורק בלילה שיחרורו אותי".

י' מוסיף כי בזמן שהיה בחקירה הגיעו בלשים לביתו והחרימו לו את המחשב האישי ואת והמכשיר הסלולארי שעד עכשיו לא קיבל אותם חזרה. 

י' ששירת 3 שנים בצה"ל ואוהב את המדינה לא מבין איך עצרו אותו ואילו את אנשי השמאל הקיצוני שמדברים נגד חיילי צה"ל ומסיתים נגד המתיישבים לא מושיבים מאחורי סורג ובריח, "אני פגוע עד עימקי נשמתי שמדינת ישראל פועלת נגד אנשים שאוהבים את המדינה. זו בושה וחרפה".