מוסי רז
מוסי רזפלאש 90

ח"כ לשעבר מוסי רז, ממנהלי רדיו כל השלום, זומן ביום חמישי האחרון לחקירה ביחידה הכלכלית של המשטרה בלוד. רז נחקר על שידורי התחנה במשך שלוש שעות בחשד כי עבר על חוק הרשות השנייה לשידורי רדיו וטלויזיה.

מוסי רז סיפר הערב (מוצאי שבת) לערוץ 7 כי שיחרורו הותנה בהפסקה מיידית של השידורים. הוא נדרש בתחנה עצמה לטלפן למשרדי הרדיו ולהורות על השבתה מוחלטת של השידורים והמשדרים.

רז מציין הערב כי מדובר בפנייה ראשונה של משרד התקשורת לתחנת הרדיו, שלטענתו, שידוריה על פי החוק מאחר ומשדרי הרדיו נמצאים ברמאללה בשטחי הרשות הפלסטינית.

רז סבור כי מי שהביא לסגירת התחנה הוא ח"כ דני דנון מהליכוד שהתלונן בפני היועץ המשפטי לממשלה על הסתה נגד ישראל במסגרת תוכניות הרדיו, "אנחנו משדרים כחוק שבע שנים לא שמענו טענה אחרת ממשרד התקשורת במשך השנים האלה. סגירת התחנה היא חלק מהמתקפה האחרונה על ארגוני שמאל וזכויות אזרח שמגיעה לשיאים חדשים. אנחנו נגד הסתה ואשמח אם יעמידו לדין כל שדר שמסית".

דנון הגיב לפרסום ואמר כי "התחנה קראה לצאת ולפעול נגד מדינת ישראל, ואין לה מקום בעולם התקשורת הישראלי. יש לנו מספיק אויבים מחוץ למדינה, לא צריך כאלה גם בתוכה".

"סגירת התחנה הינה עשיית צדק לשמה. תכני התחנה היו לא ראויים והעובדה ששידרו בצורה פיראטית הכשירו את הקרקע לסגירת התחנה על ידי משטרת ישראל" אמר דנון.