פיגוע רצחני ביישוב נצרים הבוקר. כתבנו קובי פינקלר מדווח כי מחבל שחדר ליישוב רצח בדקירות סכין שני אורחים ביישוב, בשביל המוליך לבית הכנסת. המחבל הצליח להימלט וכעת נערכות אחריו סריקות מבית לבית ביישוב.
ברמת גן מתנהלים כעת חיפושים אחרי פלשתיני שחטף נשק מחייל באחד מרחובות העיר.

מחבל חדר לבית משפחת גביש באלון מורה ורצח 4 מבני המשפחה

אמש מעט לאחר השעה 8:00 בערב הגיע מחבל לשכונה המרכזית באלון מורה וירה על בית בשכונה. מייד לאחר מכן פרץ לבית וירה ביושביו, שהתרכזו בקומה הראשונה. המחבל רצח 4 מבני המשפחה ופצע באורח קל בן משפחה נוסף. למקום הגיעה כיתת הכוננות של היישוב שניהלו חילופי אש עם המחבל.
מספר בני משפחה הצליחו עם תחילת האירוע להימלט לקומה השנייה, לסגור את דלת אחד החדרים בו התרכזו ולשמור על השקט לבל יתגלו על ידי המחבל, שבלחץ חילופי האש עם כיתת הכוננות וכוחות הביטחון שהגיעו למקום נמלט אף הוא לקומה השניה.
יש לציין כי במהלך הירי הגיעו למקום פרמדיק של מד\"א, חזי צורי, תושב אלון מורה, ונהג אמבולנס. השניים, בסיוע כיתת הכוננות של היישוב, גררו החוצה את ארבעת הנפגעים הקשים ביותר באירוע מהקומה הראשונה והחלו לטפל בהם מאחורי מחסה. הכוח הרפואי נאלץ לקבוע מייד את מותם של 2 מהפצועים אנושות. פצוע אנוש נוסף נפטר דקות אחדות לאחר שהחל הטיפול בו. הפצוע הרביעי, שהוטס במסוק צבאי שהוזעק למקום לבית החולים שיבא ברמת גן, מת מפצעיו קרוב לחצות.
זמן קצר לאחר שבני המשפחה הנותרים התבצרו בקומה השנייה, העמידו אנשי כיתת הכוננות סולם, בעזרתו ירדו בני המשפחה לחצר ופונו מהמקום. כשהתברר לכוחות הביטחון, על פי עדות בני המשפחה, שהמחבל לא הצליח לתפוס בני ערובה בבית, הוחלט בשטח, להיערך בדקדקנות להשתלטות על החדר בו התבצר המחבל ללא לחץ זמן. לאחר שפרצו כוחות הביטחון לתוך החדר הם מצאו את המחבל הרוג. ככל הנראה הוא נהרג בחילופי האש עם אנשי כיתת הכוננות.
משפחת גביש היא מוותיקי משפחות המתיישבים ביש\"ע וממייסדי היישוב אלון מורה. תושבי המקום סיפרו כי מדובר במשפחה לוחמת וחזקה. בני המשפחה השתתפו בעלייה לסבסטיה בתחילת מפעל ההתיישבות ביש\"ע. דוד גביש הי\"ד שירת בסיירת שקד ובנו, אברהם הי\"ד, התנדב אף הוא ושירת כקצין בסיירת מטכ\"ל.
היום יובאו ארבעת הנרצחים בפיגוע דוד גביש, אשתו רחל, בנם אברהם ואביה של רחל, יצחק קנר, למנוחות באלון מורה.
אברהם הותיר אחריו בת ואשה, בתה של דניאלה וייס.