גורמי צבא מסרו כי אין בדעת צה\"ל לפרוץ ללשכת ערפאת. עוד מסרו הגורמים כי צה\"ל סיפק לערפאת ולשאר המחבלים המסתגרים בלשכתו לחם, פיתות, חומוס ופול. כמו כן, נמסר כי אל לשכת ערפאת נשלח רופא עם מכשיר למדידת לחץ דם לבדוק את מצב בריאותו.

בישראל סבורים כי מבוקשים מהפתח\' ומארגוני טרור אחרים מצאו בלשכת ערפאת מקלט דווקא בשל הביטחון כי צה\"ל איננו מתכוון לפרוץ אליה.

ערפאת קרא הלילה לקהילה הבינלאומית לעצור את פעולות צה\"ל וחזר על הבטחתו כי הרשות תמשיך בפעולות טרור עד שדגל פלשתין יונף על הר הבית.

צה\"ל הרחיב בשבת את פעילותו מעבר להשתלטות על העיר רמאללה, שהושלמה בשבת.
טנקים ונגמ\"שים של צה\"ל חדרו לעיירה ביתוניא, דרומית מערבית לרמאללה, והקיפו מפקדות אחדות של מנגנוני הטרור של הרש\"פ, וביניהם מפקדתו של ג\'יבריל רג\'וב. בצה\"ל בודקים את המידע כאילו במפקדה יש מספר מבוקשים פלשתינים, המתחבאים במקום.

בראיון לכלי תקשורת ערבים אמר רג\'וב כי לא יתן לכוחות צה\"ל לפרוץ למפקדתו ולעצור את האנשים הנמצאים שם. הוא יעץ דרך כלי התקשורת לצה\"ל, לא לפרוץ את המפקדה כדי להימנע מאבידות בנפש.

צה\"ל קרא ברמקולים למבוקשים מהתנזים וארגונים נוספים המתבצרים במקום להסגיר את עצמם.
בתוך כך פעלו כוחות צה\"ל בשבת גם בבית ג\'אלה, מדרום לשכונת גילה. זאת, לאחר שהערבים ירו פצצת מרגמה לעבר גילה בליל שבת. חיילינו תפסו בעיירה עמדות ובתים אחדים. כמו כן, פעלו כוחות צה\"ל בכפר זוותא צפונית מערבית לשכם, בשטח A. הכוחות עצרו פעיל של החזית העממית החשוד בפעילות חבלנית עוינת. בסיום הפעילות יצאו כוחות צה\"ל מהשטח.