בטוחים בעצמם. נוער הגבעות
בטוחים בעצמם. נוער הגבעותפלאש 90

שאול חלפון, ממנהיגי נוער הגבעות, אומר בראיון בלעדי לערוץ 7 כי האזהרות ששלח במשך שנים לממשלות ישראל לצערו מתממשות היום, "תמיד רמזתי בראיונות ביותר מרמז, שממשלות ישראל לדורותיהם יגרמו במעשיהם לדברים מאוד חמורים שלא רצינו להגיע אליהם, זה לא הייעוד של עם ישראל ושל הנוער שאוהב את ארץ ישראל ומבין את משמעות המושג ארץ ישראל לעם ישראל אבל הם גרמו לכך".

לדבריו ממשלות ישראל שכחו שיש כאן במדינה אנשים מאמינים, "הבעיה של כל הממשלות שהם שכחו שארץ ישראל לא ניתנה לז'בוטינסקי או להרצל, אלא לאברהם אבינו על ידי הקב"ה, אין אפשרות לשנות את זה. פעם הם גמגמו, היום הם כבר מוכנים להקים פה מדינה פלשתינית. כל המעצמות שתכננו לעשות את זה בעבר נעלמו כלא היו, אז למה הם חושבים שעכשיו בתמיכת ארה"ב הם יצליחו בכך".

מנהיג נוער הגבעות טוען שהם לא יסכימו לכך שאחרי אלפיים שנות גלות עם ישראל לא יוכל להלך חופשי בארצו, "היום בארץ ישראל אין שום מקום קדוש שאני יכול ללכת אליו בצורה בטוחה, לא לאולם יצחק, לא לקבר יוסף, לא להר הבית. בשביל מה אני כאן? הם לא מבינים שאני לא צרפתי, לא אמריקאי, אני יהודי, זה הייעוד שלי, זה הגנים שלי וממשלות ישראל לא מבינות את זה וממשיכות לעשות דברים חמורים מאוד".

חלפון מאשים את הצבא שבמקום להגן על עמו עסוק בלגרש יהודים, "הצבא קם להגן על עם ישראל ולא לגרש יהודים מגוש קטיף. הם הפקירו מליון יהודים לטווח הטילים ובמקום להגן עליהם הם עסוקים בלהיות גיבורים על חלשים, להרוס פה בית ושם בית. המנהל האזרחי עולה למדינת ישראל שלוש מאות מליון שקל, ובמה הם עסוקים, בלחפש איפה יש בית קטן כדי להרוס אותו, בו בשעה שהישמעאלים בונים ובונים איפה שהם רוצים. כשהם גרשו אותי מש'אנור הם פגעו בנפש שלי. נלחמתי בכל מלחמות ישראל ומאז אני לא מסוגל להסתכל עליהם. אמרו שהיינו מוכנים להתאבד אז, זה היה נכון, הם פגעו בדבר הכי חשוב, בנשמת עם ישראל. הם לא מסוגלים היו להחזיר את גלעד שליט אבל לגרש אותנו או להרוס את רמת גלעד הם מסוגלים. ב"ה שהנוער שלנו לא מקבל את זה שזה נוער בן חורין אמיתי".

 אני מאשים את הרבנים, כי הם צריכים ללמוד, ללמד, לעשות ולקיים. ככה לא מקיימים את תורת ישראל. שהרבנים יעמדו לימין תורת ישראל. תורת ישראל היא הכוח והיא תישאר לעולמי עד. כל אלה שמביאים ילד וחצי לעולם נגמרים, תודה לאל אנחנו יש לנו הרבה ילדים ועוד יותר נכדים ועוד יותר נינים ואנחנו בסופו של דבר אדוני הארץ וארץ ישראל היא של עם ישראל לנצח".