מחבלים כלואים.
מחבלים כלואים.פלאש 90
ארגון "אלמגור" יעתור מחר (ראשון) לבג"ץ נגד שחרור המחבלים כחלק מהשלב השני של עסקת שליט. הארגון פנה הערב (מוצאי שבת) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה לחשוף לציבור את רשימת המחבלים שעתידים להתשחרר.
 
בין מגישי העתירה יצחק מעוז, אביה של תהילה הי"ד, שנרצחה בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים.
 
יו"ר הארגון, מאיר אינדור, אמר הערב בשיחה עם ערוץ 7 כי מדובר במחבלים כבדים שחלקם ריצו רק שלושים אחוזים מתקופת מאסרם. "לא סביר ולא מידיתי שבכלא ישארו מחבלים שנותר להם רק שלושה חודשים וישתחררו מחבלים שנותרה להם תקופה ארוכה רק בגלל שהם שייכים לפתח".
 
הארגון דורש מהממשלה "להחליף את המחבלים המוסכנים יותר במסוכנים פחות". לדברי הארגון, חברי קבינט הופתעו לשמוע את טענות הארגון. 
 
במכתב לראש הממשלה כתב הארגון "אנו מבקשים מכם לעיין בכובד ראש בבקשתנו זו ולבדוק מחבל- מחבל האם לא ראוי ולהחליפו במחבל שחומרת מעשיו קטנה יותר ושהייתו בכלא צריכה להיות מושלמת בימים אלו. רוצה לומר : אם לפניכם מחבל שאמור להשתחרר רק בעוד 5 שנים ובכלא ישנו מחבל שנשארה לו חצי שנת מאסר ראוי לשחרר את המחבל עם הקיצבה הקצרה גם אם הוא שייך לארגון שאינכם חפצים ביקרו".
 
הארגון מוסיף "שמירת מערכת הצדק היא זו שצריכה לעמוד מול עיניכם ולא שיקולים פוליטיים של העדפת ארגון אחד על השני והאדרתו. על פי המיידע שבידינו נעשתה החלטה מצד הממשלה שלא לשחרר אנשי חמאס לעומת שחרור אנשי פת"ח כדי שגם הפתח והרשות הפלשתינאית יקבלו את ליטרת המחבלים שלהם ובתוקף הנסיבות האלה העדיפה ממשלת ישראל שחרור של מחבלים מהפת"ח עם שצריכים עדיין לרצות בכלא מספר שנים רב, על פני מחבל מהחמאס שתקופת רצוי עונשו מסתיימת בעוד חצי שנה,למשל".

כמו כן דורש הארגון להימנע משחרור 212 מחבלים שלא ריצו 70% מהעונש. בארגון מדגישים כי "אין אנו מוותרים על עצם המאבק נגד שחרור המחבלים .דא-עקא, אם החלטתם כבר לשחרר מחבלים אנו מבקשים שלא תשחררו מקרים כה חמורים ותבחנו מחדש את הרשימה -על פי חומרת המעשה, האינטנסיביות והיקף פעילותו בטרור ויתרת העונש".