בנימין נתניהו משה גפני
בנימין נתניהו משה גפניצילום: פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני (יהדות התורה), נפגש היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והבהיר לו כי בסיעתו ישקלו מחדש את "הברית הפוליטית עם הימין". כך מדווח ערוץ 2. על פי הדיווח השניים דנו בפגישתם גם בנושא הדרת נשים.

"יש שתי סיבות לעיסוק התקשורתי הרב בחרדים", אמר גפני, "ההתקרבות של העם למסורת וליהדות, שמאיימת על האליטות ובנוסף - הברית בין החרדים לימין".

"כשאנחנו הולכים עם הליכוד אנחנו חוטפים, מנסים להוריד את ביבי דרך המתקפה עלינו. תראו שאם נלך עם השמאל פתאום לא תהיה הדרה, לא תהיה אפליה, לא יהיו כתבות נגד חרדים. אם גדולי התורה יורו לנו, יש לשקול ללכת עם השמאל. שם אפשר לקבל הרבה יותר הישגים".

ביום חמישי האחרון, ביקר גפני בגני הילדים ברמת גן. בביקורו אמר שכל המסיתים נגד החברה החרדית ישאו באחריות מלאה על מעשיהם של הבריונים, שניזונים מההסתה ופועלים באלימות שיכולה להוביל לאסון. המציאות היא שהמדינה איננה שוויונית בכל הנוגע לחרדים, אם היה דבר זהה באוכלוסיה אחרת במדינה, היה קם צוות חקירה מיוחד, שהיה מאתר ומעמיד לדין את הבריונים הללו. ההסתה כנגד החברה החרדית נועדה להעצים את מלחמת התרבות נגד הציבור החרדי המחנך את ילדיו למופת בדרך ארץ ומידות. הכול נובע מקנאה ושנאה.