השמאל מסייר, בן גביר מוחה. חברון
השמאל מסייר, בן גביר מוחה. חברוןפלאש 90

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי פנה הבוקר ליו"ר וועדת חינוך של הכנסת אלכס מילר בבקשה לכנס דיון דחוף בהחלטת משרד החינוך לאפשר לקיים סיורים של בתי ספר יחד עם ארגון השמאל הקיצוני שוברים שתיקה.

על פי הפרסומים משרד החינוך אישר לתלמידים לבקר בחברון במסגרת סיור של ארגון "שוברים שתיקה". תלמידי כיתה ח' בבית הספר "התיכון ליד האוניברסיטה" (ליד"ה) בירושלים, אמורים להגיע הבוקר לסיור בעיר וייפגשו עם אנשי הארגון ויקבלו מהם הסברים והרצאות על "משמעות הכיבוש " ועל "השתתפות חיילי צה"ל במעשי טרור נגד ערבים".

בפנייתו טוען בן ארי כי ארגון שוברים שתיקה הוא ארגון אשר עורך דה לגיטימציה לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל ומציג את חיילנו כרוצחים שפלים ואת האוייב שפוגע וטובח בילדינו כקורבן.  בן ארי מזכיר כי לחלק מאנשי הארגון עבר פלילי כאשר הם נעצרו בחשד לארגון הפרות סדר נגד המתיישבים. בן ארי מוסיף כי ההרצאות והסיורים של הארגון מציגים באופן חד צדדי את המציאות בשטח ואולי השלב הבא הוא שבמשרד החינוך יארגנו הרצאות של חנין זועבי וראאד סלאח.

בן ארי מותח ביקורת חריפה על שר החינוך וקובע כי אחת מהשתיים או שגדעון סער לא יודע מה מתרחש במשרדו וזה חמור או שהוא  עוצם עין ומאפשר לגורמי שמאל קיצוני להשתלט לו על המשרד "מכל מקום, ההחלטה לאפשר לתלמידי בית ספר תיכון לסייר עם ארגון שכל כולו הסתה נגד ישראל ועלילות דם נגד חיילי צה"ל  היא החלטה אומללה ויש לבטלה לאלתר". 

בן ארי מזכיר כי אפילו בתקופתה של שולמית אלוני היא לא אפשרה לאנשי השמאל הקיצוני לחדור לבתי ספר באופן גלוי. "עם גדעון סער כשר חינוך אנחנו מתחילים להתגעגע לשולמית אלוני".