מיכאל בן ארי. היועץ לא השיב
מיכאל בן ארי. היועץ לא השיבפלאש 90

קצינים בכירים הלומדים במכללה לביטחון לאומי, סיירו לאחרונה בחברון בהדרכת ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה" ושמעו על "חוסר מוסריות", כהגדרת הארגון, במהלך פעילות צה"ל בשטחי יהודה ושומרון.

יו"ר האיחוד הלאומי חבר הכנסת יעקב כ"ץ (כצל'ה) הגיב בחריפות לסיור הקצינים, "חבירתו של חלק מהפיקוד הבכיר של צה"ל לארגונים עוינים אנטי צה"ליים ואנטי ציוניים, היא המשך טבעי להשפלת והדחת קצינים, צוערים ולוחמים חובשי כיפה".

כצל'ה הוסיף כי "לא יועילו מאמציהם של המפקדים הבכירים ששנאה עצמית לארצם ולעברם ממלאים את ליבם, להביא את צה"ל לקצה השוליים. צה"ל ימשיך להיות צבא העם, משוחרר מהלקאות עצמיות ומלא אהבה לארצו המקראית. בחוסנו יעבור גם התקופה הקשה שבה מפקדיו הבכירים חלשים ממנו בהרבה".

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) התייחס לסיור, "עכשיו רק נשאר לשלוח את הרוצח ברגותי להעביר סיורים לקצינים בחברון".

"שוברים שתיקה", הוסיף בן ארי, "זה ארגון שמאל קיצוני שעיקר משימתו הכפשת חיילי צה"ל. יש להצטער שדווקא מי שנבחר להדריך קצינים הם פעיליו של הארגון שאחדים מהם בעלי עבר פלילי של התנכלות ליהודים".

חבר מועצת קריית ארבע, בנצי גופשטיין, התייחס בחריפות לסיור ואמר, "מזעזע לחשוב שצה"ל מאפשר לבוגדים להעביר סיורים בחברון. על הצבא להחליט האם הוא צבא הגנה לישראל או שהוא עובד בשירות עוכרי ישראל. על הרמטכ"ל להדיח ומהר את האחראי על הביזיון".