אלעזר אהרוני
אלעזר אהרוניערוץ 7

עורך דינו של אלעזר אהרוני, שעבר את הלינץ' הקשה באתר החרמון אומר לערוץ 7, כי בכוונתו להגיש תביעת נזיקין גדולה נגד אתר החרמון, "אתר החרמון הוא האשם, עובדיו הדרוזים של האתר פגעו באלעזר. נחכה שאלעזר יסיים את הטפולים הרפואיים, נזמין חוות דעת רפואית ולפי זה נאמוד את הנזק".

עו"ד אבידן ארביב טוען כי הנזקים ללקוח שלו הם עצומים, "הייתה פה קבוצה של תלמידים שכל מה שהם רצו זה להעביר יום של כיף. כשהם ירדו מהרכבל, עשו בהם לינץ'. הלקוח שלי נפגע פגיעות קשות. מצבו של אלעזר הולך ומחמיר, הוא עובר טיפולים. יש לו פגיעה קשה באף ועוד פגיעות אורטופדיות. יש גם פגיעות נפשיות כך שהמצב הוא מאוד לא פשוט".

ארביב משוכנע שבית המשפט יכיר באחריות של אתר החרמון ללינץ' הקשה, "גם במקרים דומים בעבר, בתי משפט ראו את בעל הבית כאחראי. כדי להגיש את התביעה הנזיקית, יהיה צורך להגיש חוות דעת של מומחה ולראות כמה אחוזי נכות יקבעו, ככל שאחוזי הנכות יהיו גבוהים יותר, כך גם גובה הפיצויים. התביעה תוגש לבית משפט השלום, כשגובה הפיצוי המקסימאלי יהיה על סך שניים וחצי מיליון שקלים. נחכה שאלעזר יסיים את הטיפולים ונגבש את חוות הדעת הרפואית".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "נפתחה חקירה בתחנת משטרת הגולן, וטרם נעצרו חשודים".מאתר החרמון נמסר בתגובה: "אתר החרמון אינו עוסק באכיפה, כל מקרה אלימות בין אם מדובר בעובד או במבקר מדווח מיד למשטרה ונמצא באחריותה".