סער בחנוכת המבנה בבית שמש
סער בחנוכת המבנה בבית שמשמשרד החינוך

במעמד שר החינוך ואישים נוספים התקיים השבוע ברמת בית שמש טקס חנוכת בניית הישיבה התיכונית והאולפנה החדשים שהוקמו במקום.

לאירוע הגיעו מאות מתלמידי ותלמידות בתי הספר הממ"ד בעיר והוריהם וכן הנהגת העיר בה ראש העיר משה אבוטובל, רבני העיר, הרב דוד אברהם ספקטור, והרב אליעזר שנקולובסקי. מנהיגי הציבור הציוני -  דתי בעיר בתי שמש, חברי המועצה, ג'קי אדרי ושלום לרנר, צוות הניהול של רשת 'אהבת ישראל' הפעילה את הישיבה התיכונית והאולפנה, ראש הישיבה הרב מרדכי פייג, ראש האולפנה, ורדית כהנא, הצוות החינוכי דוד עסיס, מוטי גולדשטיין, פזי רשי, חיים בן-מרגי, העיתונאים המקומיים, משה שפיבק, ויעקב לדרמן ופעילי ציבור נוספים.

שר החינוך גדעון סער שמשרדו השקיע כספים רבים בהקמת המבנים, הגיע במיוחד לאירוע החגיגי כדי לתמוך ולחזק את תושבי העיר. בנאומו אמר שר החינוך "אני מאמין בדרך של "אהבת ישראל", אהבת ישראל, זה הדבר שעם ישראל צריך. בגלויות הייתה ערבות הדדית וכאן רואים דברים שקשה לקבל, אני מאמין שלכל החלקים יש את הזווית הייחודיות שלו וצריך לדעת איך לדבר. הדרך לכבד אחד את השני צריכה להיות מבוססת על אהבת עם ישראל וארץ ישראל. לכן כשר חינוך אני מחזק את החינוך לאהבת הארץ ולכן החלטתי על הבאת תלמידים לחברון". 

ממשרד החינוך נמסר כי הישיבה התיכונית והאולפנה נמצאות בשלבי בנייה מתקדמים וכי הקמפוס ישמש תלמידים מהציונות הדתית תושבי בית שמש, המפוזרים כיום בין תיכונים שונים בעיר ומחוצה לו.