המטפל העל חושי אורן זריף שיגר ליו"ר 'קדימה' הנבחר, חבר הכנסת שאול מופז, מכתב בו הוא תובע למנותו למקום השני ברשימת 'קדימה' לכנסת, וזאת משום שהוא היה האיש שכוחותיו שהופעלו למען מופז הביאו לו את הניצחון. ביומן ערוץ 7 הוא מספר על הדרישה ועל מה שעומד מאחוריה.

לדבריו את כל המערכת הפוליטית לא ניתן להניע ללא עזרה של כוחות אלטרנטיביים ו"גם בעבר עזרתי לפוליטיקאים שביקשו שאבצע פעולות שלא ניתנות להסבר רציונאלי", הוא אומר ומספר שהתחבר בכוחותיו לתודעת המצביעים וגרם להם להעדיף מועמד זה על פני מועמד אחר.

בהקשר זה הוא מזכיר ומספר כי גם הרב עובדיה יוסף פנה אליו על מנת שיפעיל את כוחותיו למען תנועת ש"ס, וכן שמחקרים אמריקאים הוכיחו כי אכן ניתן להשפיע בשיטת הפסיכוקינזיס שניתן להשפיע על אדם. "עשיתי את הדבר על הצד הטוב ביותר והגיע הזמן שפוליטיקאים יעמדו בהתחייבות שלהם, ודברים שנאמרו צריך לקחת ולכבד אותם", הוא אומר ולשאלה אם מופז עצמו פנה אליו הוא אומר כי לא יאמר מי בדיוק פנה אליו אך ברור שלא היה מבצע את פעולותיו ללא פנייה של גורמים מסוימים. "אני לא מבצע פעולות מבלי שפונים אלי. אני עבוד רק לאחר פניות. פנו אלי וביצעתי את העבודה".

עוד הוא מספר כי במהלך היום (ב') צפויה להתקיים פגישה בינו ובין "שני פוליטיקאים מאוד רציניים על מנת לבדוק כיצד מקדמים את הנושא".

זריף מציין כי הוא אמנם מוגדר כא-פוליטי, אך בפוליטיקה יהיו לו יתרונות רבים שכן יוכל לשבת ולנהל משאים ומתנים תוך הפעלת כוחות לא קונבנציונאליים ועל טבעיים, מהלך הצפוי להועיל הרבה יותר מהדרכים הקונבנציונאליות שהובילו עד כה לכישלון אדיר מזה שנים רבות.

בעקבות הדברים דורש כאמור זריף ממופז את המקום השני במפלגה ובמכתב ששיגר לו הודיע שאם לא יקבל את המקום יפעיל את כוחותיו לטובת נתניהו."אם אקבל את מספר שתיים ברשימה אפרוש מכל עסקיי, ומי שמכיר אותי יודע שאין לי עניין לנטרל את כל המערכת שלי אלא אם כן אהיה במספר שניים ואוכל להירתם לטובת הכלל ולהניע דברים".

באשר לתמיכה עתידית אפשרית בנתניהו אומר זריף כי לדעתו "נתניהו יוצא מן הכלל. עושה את העבודה כפי שצריך, למרות שמתכסחים איתו בנושא הדלק ונושאים נוספים. לא כל הדברים בשליטתו. הוא ראש ממשלה למופת. הוא מחובר לגדולי תורה ורבנים, הוא אדם שמבין ומכבד, ואם לא יתנו לי את מה שמגיע לי ארתם ואעזור לנתניהו. אני יכול לעשות זאת כפי שעשיתי זאת בעבר".

בתום דבריו מדגיש זריף כי כבר היום תתקיים השיחה עם אנשי מופז והוא מקווה שהדברים יתבהרו והוא אכן יקבל את המקום השני ברשימה.

באשר לאפשרות שמופז ידחה את ההצעה מחשש להיראות בציבור כמתבסס על תמיכה מנותקת מריאליזם, מה שעלול לפגוע בו בהתמודדות מול יאיר לפיד, אומר זריף כי בפוליטיקה הדברים משתנים והדעות משתנות בצורה לא רגילה. "קו חשיבה הוא לא קו חשיבה אחיד. בוא נחכה ונראה איך הדברים מתקדמים".