לחזור לחומש

בעצרת האלפים בחומש קרא ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) לממשלה לתקן את הפשע בהרס היישובים והאיוולת שבהותרת צפון השומרון "נקי מיהודים".

ח"כ אלדד הבטיח לחדש את הפעילות לתיקון חוק ההתנתקות כך שנוכחות יהודים באזור תהיה חוקית ואת פעילות שדולת "חומש תחילה" בכנסת.

יו"ר הליכוד העולמי, ח"כ דני דנון, אשר הוביל אירוע תמיכה של מאות פעילי ליכוד עולמי ביו"ש, במסגרת האירוע של המועצה האזורית שומרון בישוב חומש שפונה בהתנתקות, אמר כי "אני קורא לרה"מ ליישב מחדש את הישוב חומש ולהבהיר לגורמי השמאל הקיצוני, ביניהם שלום עכשיו ושר הביטחון ברק,מהי דרך הליכוד".

לדבריו, "ברק איבד שליטה, הוא חושב שההתיישבות ביהודה ושומרון זה אקירוב שאפשר לפנות אותו מתי שרוצים- לא נאפשר לשר הביטחון לקדם את צרכיו הפוליטייםבמפלגתו הגוועת על חשבון המתיישבים ביהודה ושומרון".

דנון הוסיף, כי "מי שמאמין לא מפחד, אנחנו מאמינים ולא מפחדים לא מהנשיא אובמה לא מהאיחוד האירופי, לא משר הביטחון ברק ולא מיועצים משפטיים, אנחנו מאמינים בהתיישבות היהודית ביו"ש, מאמינים ביישוב חומש מחדש ויחד ננצח את גורמי השמאל שמנסים לפגוע בהתיישבות".

שר ההסברה והתפוצות, ח"כ יולי אדלשטיין הגיע גם כן לחזק את חומש ואמר, "לא באנו לכאן  רק לביקור הזדהות ואם נגיע לכאן לא רק בחגים אלא ביום יום והזדמנות אני בטוח שב"ה נוכל לחזור לחומש ולישובים נוספים".

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי  (האיחוד הלאומי) סיפר לקהל הרב שהגיע כי המטרה היא לא לחזור לחומש אלא לכל ישוב בארץ ישראל, " אני כאן לומר לא חומש, לא כדים ולא גוש קטיף - אנחנו רוצים לחזור לארץ ישראל שלנו כולה".