נערכים לבחירות. יושבי ראש הסיעות הבית היהודי והאיחוד הלאומי חתמו הערב (שני) על הצהרה כי ירוצו יחדיו ברשימה משותפת לכנסת.

ח"כ אורי אורבך ויעקב כץ פועלים חודשים רבים לאחדות המחנה הציוני דתי ולריצה משותפת לקראת הבחירות הבאות.

בהסכם הראשוני הערב נכתב כי אחדות המחנה באה "מתוך ראיית צורכי הכלל ומתוך אחריות ציבורית נפעל יחדיו למען חיזוק כוחה ועוצמתה של הציונות בתחומי החינוך, ההתיישבות, החברה, הביטחון ובעיצוב דמותה היהודית של המדינה".

עוד מצויין כי "הסכם בין המפלגות יערך בתום בחירת הנציגים של כל מפלגה בנפרד ויהיה כפוף לאישור יושבי הראש שיבחרו משתי המפלגות".

מוקדם יותר דווח כי רבני תקומה ורבנים נוספים התכנסו אחר הצהריים (שני) בירושלים ויצאו בקריאה לאיחוד כל הציונות הדתית לרשימה אחת לכנסת. בהודעה מטעם הרבנים נאמר כי "הליכה משותפת של כל הציונות הדתית לבחירות חשובה מתוך הכרה שכך נוכל לחזק את כוחה של התורה ושל אחיזתנו בארץ ישראל השלמה ושל זהותה היהודית של מדינת ישראל".

על הקריאה חתומים הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב זלמן ברוך מלמד, הרב מיכאל הרשקוביץ, הרב דוד חי הכהן, הרב אבי סמוטריץ', והרב שמעון כהן.

מליאת הכנסת התכנסה אחר הצהריים וצפויה להצביע על פיזור הבית. ש"ס הודיעה כי תחליט בשעות הקרובות אם לתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת.