
קנס של 130,000 ש"ח הוטל על רשת מגה והרבוע הכחול בגין הטעית צרכנים, על כך שגבו בעבור מוצרים, סכומים גבוהים מאלו שסומנו עליהם.
בנוסף, הטילה שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, ניצה מימון-שעשוע, על הרשת התחייבות בסך 50,000 ₪ להימנע מעבירות דומות למשך שלוש שנים. מכתב האישום, אשר הוגש על ידי עו"ד טלי קינן, תובעת המחלקה המשפטית במשרד התמ"ת, עולה כי הטעיות במחיר וגבייה לא בהתאם למחיר הנקוב, נמצאו בסניף מגה בעיר ברח' אחימאיר ברמת אביב, בסניף "מגה בעיר" בקניון בקרית אונו, בסניף "מגה בעיר תל ברוך" בתל אביב, ובסניף "מגה בול" ברח' מנור בחולון. בעקבות תלונות אלו, ביצעו מבקרי התמ"ת בדיקות חוזרות ברשתות, ואיששו תלונות אלו.
לדברי עוה"ד טלי קינן: החלטת בית המשפט היא כלי מרתיע כנגד עבריינים בתחום, אולם לא פחות חשוב שציבור הצרכנים יהיה מודע לכך. לדבריה, "קניות הניסיון" הנערכות מעת לעת על ידי משרד התמ"ת ברשתות השיווק, נערכות כדי לוודא הקפדה על הדיוק בחשבון הסופי ואי ביצוע עבירות ובכלל זה עבירות הטעיה כנגד צרכנים. הצרכן סומך על הרשת השיווק שהחשבון ייצא מדויק, ומכאן החשיבות הרבה של האכיפה שמבצע משרד התמ"ת בנושא".
ציפי שיינקמן, הממונה על מחוז ת"א והמרכז במשרד התמ"ת, מציינת כי "המחוז ימשיך לבצע אכיפה נרחבת ומעמיקה ביישובי המרחב המחוזי. מבקרי יחידת סחר הפנים והצרכנות של המחוז, עורכים מבצעי אכיפה מקיפים וימשיכו לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם כנגד מפירי החוק, למניעת הישנות מקרים מסוג זה של הטעיית הצרכן.

