בני משפחת אטיאס
בני משפחת אטיאסאלבום המשפחה

אבדה הבושה: משפחת אטיאס עוד לא קמה מהשבעה על שמונת בני המשפחה שנהרגו בתאונה מחרידה השבוע ויש כבר מי שמעז להשתלח ולהחציף פנים.

עיתונאי רכב בשם רוני אהרונוביץ לא בוחל במילים בוטות, ובפורום שבאתר שלו 'נטקאר' הוא כותב כי מדובר בלא פחות ממשפחה פרימיטיבית שכן היו בה שבעה ילדים ואין לצפות מ"משפחה פרימיטיבית שכזו לתחזק את הרכב".

"מעניין מי מצפה מפרימיטיביים שעושים שבעה ילדים שיידעו לנהוג או שיתאימו את הרכב למספר הנוסעים ושידאגו שכולם יהיו חגורים ורתומים (שלא לדבר על תחזוקה ראויה)", כתב והוסיף "ואנשים כאלה יהיו כאן עוד מעט רוב וכבר היום הם מנהלים לנו את המדינה".

מיד כשעלו הדברים החמורים החלו להופיע התגובות הנזעמות. אחדים ציינו את העובדה שאב המשפחה היה מנהל בית ספר ואף התפרנס למחייתו, אך אהרונוביץ המשיך בשלו והשתלח בציבור הדתי תוך שהוא מכנה אותם עובדי אלילים.

"אופייני למגזר - מנהל בית ספר שלא יודע לספור עד 7 - מספר המושבים במכוניתו, בה הוביל 9 בני אדם כאילו היו צאן...עובד אלילים הוא עובד אלילים ומרקם וצבע הכיפה אינו משנה. באיזו מדינה נאורה יש משפחות עם יותר משלושה ילדים, קל וחומר שבעה? אבל זה לא מעניין את קצה הרחם שלכם, כי לכם, מורמים מעם, הרי יש קשר ישיר עם האליל הוירטואלי שהורה לכם פרו ורבו. העיקר שמשרתים בצבא בכפוף להוראות הרבנים", ציין.

כאחד העירו לו כי הוא רוקד על הדם שעדיין לא הספיק להתקרר, השיב כי כשהדם יתקרר זה יהיה אקטואלי כשלג דאשתקד...

בשיחה עם ערוץ 7 הגיב אהרונוביץ לכתבה ומסר "יש כאן בארץ מלחמת תרבות, בשם התרבות הזו המפסידים הם החילונים, הנאורים, הליברליים, שמאמינים בזכויות אדם אוניברסאליות. אנחנו רואים שגונבים לנו את המדינה מתחת לידיים. לא רצינו להקים כאן מדינת הלכה. רצינו להקים כאן דמוקרטיה".

אהרונוביץ הוסיף כי "ההתבטאות שלי היתה ברבים, היא לא התייחסה למשפחה. המקרה המצער הובא כדוגמה אקטואלית. ההתייחסות היתה בעיקר לשני תחומים: ילודה ללא בקרה - תופעה שלא קיימת בשום מדינה נאורה בעולם, והתוצאה הנלווית היא שאדם שאמור להיות מחנך מוביל במכוניתו שבעה ילדים משל היו צאן ללא התקני ריסון והוא מסיר מעצמו את החובה הראשונית שלו לשלומם בתור הורה. וזאת תופעה שאנו חווים על ימין ועל שמאל".