למעלה משלוש מאות איש השתתפו בכנס העשור לישיבת "בינות" רעננה, ביניהם בוגרי הישיבה, תלמידיה, ידידי הישיבה ואישי ציבור.

הכינוס היה נקודת שיא של עשייה תורנית וחברתית בעיר רעננה, ישיבת "בינות" מונה כשבעים תלמידים, כמחציתם בצבא, המציאות הייחודית של ישיבה במרכז החברה הישראלית, בעיר איכותית כמו רעננה, דורשת בית מדרש איכותי ועשייה חינוכית חברתית רבה.

ראש הישיבה, הרב חיים רטיג, הדגיש את הצורך שלנו כציבור "להתיישב בלב". אורח הכבוד, הרב ישראל מאיר לאו, עמד על החשיבות של ישיבות ההסדר המשלבות בין ספרא וסייפא, הם אלו שמחברים בין ארץ ישראל ובין תורת ישראל, שניהם נקראים בתורה מורשה, כל זאת מקרית שמונה בצפון ועד אילת.

התרגשות רבה אחזה בקהל בעת הקרנת סרט העשור לישיבה המתאר לפרטים את תולדות הקמת הישיבה מתחילתה ועד היום.

כמו כן, נשאו דברים הרב יצחק פרץ, רב העיר רעננה, וח"כ לשעבר ניסן סלומינסקי ששיבחו את פועלה של הישיבה מהיווסדה לאורך השנים ובירכו שתזכה כך גם בשנים הבאות לגדל תלמידי חכמים ולהוציא את אור התורה גם מחוץ לכותלי בית המדרש.

מנכ"ל הישיבה מתן מזור הוסיף ואמר כי הערב נחל הצלחה מרובה וחיזק באופן בלתי רגיל את תלמידי ובוגרי הישיבה בהמשך לימוד התורה ובעשייה החינוכית בקהילה.

בין המשתתפים כיבדו בנוכחותם: סגן ראש העיר הרב יואל עזרזר, הרב אביחי קצין, הרב יצחק שטיינברג ראש הכולל "ארץ חמדה" ברעננה, הרב יובל רגב, ראש ישיבת "ערשנו" רעננה, רבנים נוספים, צבי קניג – שעזר רבות בהקמת הישיבה, ד"ר חיים שיין ואישי ציבור נוספים מרחבי העיר והארץ.