קרעתי גיד. נתניהו בגבס
קרעתי גיד. נתניהו בגבסלשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נמנע בשבועות האחרונים מכל הופעה פומבית, בה יצולם כשהוא מדדה על קביים עקב פציעתו במהלך משחק כדורגל.

בין השאר ביטל נתניהו את השתתפותו בחנוכת האנדרטה לזכר חללי הצבא האדום בנתניה שאת הקמתה יזם, ביטל את נאומו בועידת הנשיא, והוא אף מקפיד שבהופעותיו בישיבת הממשלה ובישיבת הסיעה תוכנס התקשורת לחדר לאחר שכבר התיישב בכסאו.

נתניהו, ככל הנראה בעצת יועציו סבור כי תמונותיו מדדה על קביים עלולות להזיק לתדמיתו הציבורית, אולם בארגוני הנכים כואבים את ההתנהלות וטוענים כי נתניהו מחמיץ הזדמנות.

בגלי צה"ל דווח, כי שורה של ארגוני נכים ובעלי מוגבלויות פנו במכתב לראש הממשלה, בו הם מפצירים בו לנצל את השבועות הספורים בהם נכפתה עליו מוגבלות לצורך קידום ההבנה לצרכיהם של בעלי המוגבלויות וקידום ההכרה הציבורית בעניינם.

במכתב מציינים נציגי הארגונים את ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, אשר מיד לאחר שיצא מבית החולים לאחר שנפל ושבר את רגלו, הגיע למליאת הכנסת על כיסא גלגלים ואף נאם משולחן הממשלה.

בלשכת ראש הממשלה ציינו בתגובה לטענות, כי מיעוט הופעותיו הפומביות של ראש הממשלה נעשה בעצת רופאיו, אשר הורו לו להימנע מפעילות מאומצת.