תוקף. אינדור
תוקף. אינדורפלאש 90

ראש ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור', מאיר אינדור, התייחס אחר הצהריים (ראשון) לגזר הדין של 54 מאסרי עולם, שנגזרו על איברהים חאמד, ששימש כראש הזרוע הצבאית של החמאס באיו"ש והורשע בשבוע שעבר באחריות לשורה ארוכה של פיגועי התאבדות שהביא למותם של 46 ישראלים ולפציעתם של למעלה מ-400 ישראלים.

"עונשי המאסר עולם, שהוטלו על איברהים חמאד הם עונשים זמניים, עד החטיפה הבאה או החטיפה שלאחריה", אמר אינדור, "כל עוד הממשלה לא מאמצת את מסקנות ועדת שמגר שאוסרות על שחרור מחבלים המוני כפי שהיה בעסקת שליט, לכל ברור, שהממשלה הזו תיכנע ותשחרר שוב, אם אך תעמוד מול חטיפה נוספת. לכן לצערינו החטיפה הבאה היא רק שאלה של זמן".

"ברקע כבר רוחשות חוליות חטיפה עם מוטיבציה בשמיים וכבר ניסו לחטוף  וזו רק שאלה של זמן - מתי הם יצליחו בכך. בינתיים כולם ישתתפו במשחק ה'נדמה לי' המשפטי שבו יש פרקליטים ושופטים ומשפחות שמצפות לצדק".

"הרציניים היחידים הם ארגוני הטרור וחוליות החטיפה", אמר אינדור, "שמול הרפיסות והכניעה הם גילו נחישות ואורך רוח. מה ימנע אותם לעשות זאת בעתיד כאשר אפילו לא לא נעשה חשבון על העבר בשל חטיפת שליט?!".

אינדור הדגיש כי "החלופה השניה היא עונש מוות, אבל ממשלה זו כבר הוכיחה שאינה מסוגלת להחיל זאת על רוצחי בני משפחת פוגל, וקשה לראות אותה נוקטת יוזמה כזו לגבי האחרים".