לא סופרים אותנו. דרום ת"א
לא סופרים אותנו. דרום ת"אפלאש 90

 קמפיין ייחודי של ארגון קרן קהילות של הגרעינים התורניים נפתח ביום שישי האחרון בכלי התקשורת.

הקמפיין קורא לגיוס חירום של משפחות לבוא ולהתגורר בשכונות התקווה ושפירא שבדרום ת"א, בכדי להרחיב ולתמוך בחיי הקהילה היהודית בשכונות מוכות המסתננים. אם עד עתה משפחות הגרעינים התורניים השתקעו בקרב משפחות המתגוררות בשכונות מצוקה ובשכונות בהם קיים ריכוז אוכלוסייה שאינו יהודי, מעתה החליטו להתרחב.

חברי הגרעינים יעסקו בפעילויות בתחום החינוך והרווחה, ואף יעניקו סיוע ותמיכה למשפחות המקומיות המתגוררות במקום והסובלות מתופעות של אלימות המתגברת עם כניסתם של מסתננים לא חוקיים לשכונות.

הקמפיין הכולל מודעות פרסומיות בעיתונות סוף השבוע של המגזר הדתי-לאומי קורא לגיוס של משפחות הגרעינים, נערך ביוזמת "מרימים את הדגל" וח"כ אורי אריאל ששמו למטרה לחזק את תושבי שכונות התקווה ושפירא, כשלצד זה יזמו בני עקיבא הקמת גרעין סטודנטים בשיתוף עם עיריית תל-אביב, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת ת"א. לכמו כן, גם מנהלת השרות הלאומי במטרה לחזק את גרעין בנות שירות לאומי של בת עמי שבאזור.

לדברי שמוליק צור, מנהל הגרעין התורני שבשכונת התקווה, "בנוסף לאתגרים הרבים שקיימים מקדמא דנא פה בשכונה נוספה לאחרונה מצוקה עקב ריבוי העובדים הזרים ששוטפים את השכונה. בעיה זו מאיימת בצורה חריפה מאוד על זהות השכונה. בשבועות האחרונים אנו עדים להיפוך כיוון הגלגל שמבוצע ע"י מרימים את הדגל  בנ"ע וקרן קהילות שחברו לכוחות מקומיים בשכונה, מהלך שאנו מקווים שיושלם ע"י הקמת גרעין סטודנטים  וגרעין משפחות במקום". 

איתי גרנק, מנהל גרעין שקמים התורני שבשכונת שפירא, מציין כי "הגרעין שבשכונת שפירא מונה כיום 15 משפחות וקם לפני כעשר שנים כחלק מרצון לחיות את חיי הקהילה המקומית ולקדמה. עכשיו יותר מתמיד ישנו צורך בקרב האוכלוסייה המקומית להבאת משפחות צעירות על מנת לחזק את הנוכחות היהודית והציונית בשכונה".

"משפחות מקומיות רבות אומרות לנו שעכשיו זה הזמן להביא את פניה היפים של הצינות הדתית לדרום ת"א. אני קורא לכל מי שרוצה קהילה חיי קהילה תוססים ואיכותיים לצד משימה לאומית בדרגה ראשונה - לבוא ולהצטרף במהפכה המתחוללת בדרום תל-אביב", הוסיף.

שי תובל, מנכ"ל קרן קהילות, מדגיש כי "עיבוי הגרעינים בדרום תל אביב הינה משימה לאומית ציונית דחופה ביותר,ישנה ציפייה מהציבור שלנו להרים את המשימה הדחופה הזאת. לא מספיק גרוש הזרים חייבים לחזק את השכונה במשפחות, גרעיני סטודנטים וגרעיני בנות שירות לאומי. אני קורא לכל מי שיכול לבוא ולשים כתף להצטרף עכשיו לגרעיני דרום תל אביב".