עמיעד טאוב, המתמודד לרשימה בבית היהודי-מפד"ל, פנה במכתב למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ולחברי המליאה בבקשה לגוון ולאזן את שידורי האקטואליה.

בפנייתו של עמיעד שיבח את מנכ"ל הרדיו ותמך עקרונית בכיוון בו נוקטת ההנהלה בפתיחת שורת המגישים ובכך ליצור גיוון ואיזון בשידורי האקטואליה.

טאוב ציין כי "דווקא מהיכרותי עם תחום התקשורת אני סבור כי כל מנחה ומגיש בתוכניות האקטואליה, החל מ'הבוקר הזה' וכלה ביומן הצהריים מביא את עולם הערכים והתרבות עליו הוא גדל כמו גם את דעותיו האישיות לשידור דבר המחייב את הנהלת הרשות בבניית מערך איזונים ובלמים שיאפשר יחס שווה לכל חלקי החברה בישראל הן מצד המגישים והן מצד המאזינים".

טאוב מוסיף כי עיתוי המכתב, ערב ההצבעה האמורה להיערך ביום חמישי בוועדת התוכן של מליאת רשות השידור על השינויים בתוכנית "סדר יום", אינו מקרי.

"חשוב מאוד שנציגי הציבור במליאת רשות השידור לא יפחדו מהתארגנות של אנשי הבראנז'ה נגד צעדי ההנהלה, וישכילו  לנווט בחכמה את צעדי רשות השידור לטובת שידור ציבורי מגוון ומאוזן. גם השדרן המוכשר ביותר אינו בעל הבית על השידור, אלא הציבור משלמי האגרה" לדבריו, תפקידה של התקשורת להעלות דיונים לסדר היום הציבורי ולא להבנות מציאות.

עוד הוסיף כי "המצב החד צדדי ששרר ברשת ב' הביא לידי כך שציבור גדול ואיכותי של משלמי מיסים לא רק שמרגיש שאינו מקבל ייצוג לדעותיו אלא יתרה מכך כי השידור הציבורי מוטה באופן ברור וחד צדדי לקצה השמאלי של המפה. כאיש ציבור פעיל בזירה הדתית-לאומית וכאיש תקשורת ועיתונאי לשעבר אני מודע לצורך של הציבור הדתי לאומי בישראל בתחנה מאוזנת ואובייקטיבית שעוברת את הרענונים הדרושים בענף התקשורת הישראלית בעת החדשה".

בקריאתו של טאוב למנכ"ל הרשות המליץ על מספר אנשי תקשורת שראוי לשקול את העסקתם מבחינה מקצועית בעלי השקפות ועולם ערכים שונה.