ילדים במגרון
ילדים במגרוןהלל מאיר

תושבי מגרון לא מתכוונים, לפי שעה, להתפנות מרצון לפני הדיון בבג"ץ ביום שלישי הקרוב. אנשי משרד הביטחון נערכים לפינוי התושבים כבר בימים הקרובים, על פי הוראה של שר הביטחון אהוד ברק.

מחר (ראשון) צפויים להגיע לשטח אנשי משרד הביטחון בניסיון להציע עזרה באריזת תכולת הבתים לקראת העברתם לגבעת היקב, שם נבנתה שכונה חדשה לתושבים.

השבוע שלח מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף איתן דנגוט מכתב לתושבים בו הודיע להם כי עליהם לעמוד בהסכם שחתמו עם המדינה ולא -יפונו בכוח והמדינה לא תראה עצמה מחויבת לקיים את הצד שלה בהסכם, שקבע פיתוח שכונת קבע חלופית לטובת אנשי מגרון בשכונת היקב הסמוכה.

אתמול (שישי) חשף ערוץ 7 הודעת מייל שהופצה למנהלים במשרד הביטחון. במייל המדובר נכתב "במהלך השבועיים הקרובים צפוי להתקיים מבצע לפינוי מאחזים בלתי חוקיים באיו"ש (תאריכים מדוייקים ימסרו בהמשך) אגף אמו"ן, האמון על מבצע זה מבקש הירתמותם של עובדות ועובדי המשרד לסיוע בימי המבצע. שעות הסיוע במבצע יחשבו כשעות עבודה ובתוספת של שעות נוספות כנדרש ועל פי הביצוע.

מבקש את טיפולכם בריכוז רשימות העובדים המעוניינים להתנדב לאחר שקיבלו אישור הממונים ולהעבירם לגורם המוסמך באמו"ן", על ההודעה חתומה בכירה ביחידה למשאבי אנוש במשרד הביטחון.