כצלה
כצלהפלאש 90

בעקבות מותו הטראגי של הפעוט בן ה4.5- נשכח ברכב הבוקר במודיעין עלית כתב יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) בדף הפייסבוק שלו:  

"אני מאשים! אני מאשים את שר התחבורה ואנשי משרדו! מותו של הילד בן ה-4.5 ממודיעין עלית שנצלה למוות במכוניתו היום היה נמנע לו היה שר התחבורה מקיים הבטחתו אלינו לאשר את הצעת חוק התקנת חיישן ברכב לצורך התרעה על ילד שנשכח בו, שהבאנו לפני מליאת הכנסת".



כצל'ה הוסיף כי "כל פעם שאני נכנס לרכב שלי והוא לוהט מן השמש הקופחת אני מדמיין לעצמי מה עובר על ילד שנשכח ברכב ונחנק בו למוות.למרות שמאז שהעלנו את הצעת החוק במליאה לפני שנתיים וחצי, נפגשנו ושוחחנו עם שר התחבורה ואנשי משרדו אינספור פעמים, דבר לא נעשה! הובטח לנו ולא קויים! התרענו: עשרות ילדים נוספים עתידים להישכח ברכב ומתוכם יהיו כאלו חלילה שייחנקו למוות!מאז נפטרו כמה וכמה ילדים במיתה משונה זו.אני מאשים את שר התחבורה!"

ועדת השרים לחקיקה החליטה בזמנו שלא לתמוך בחוק ואף על פי כן הכנסת החליטה להעבירו לדיון בועדת הכלכלה לצורך תיאום עם משרד התחבורה. כאמור השר ואנשיו הבטיחו לקדם את היוזמה. חלפו עוד שנתיים וחצי וילדים נוספים נחנקו למוות.

ח"כ כצל'ה מתכוון להעלות שוב את הצעת החוק להצבעה מייד עם סיום הפגרה.