פגיעת הגראד בבאר שבע. אמש
פגיעת הגראד בבאר שבע. אמשצילום: איחוד הצלה

בנתיבות, גראד פגע הלילה ישירות בבית מגורים. נזק נגרם לבית וגם לבתים שכנים. בעל הבית, פיני אזולאי, שישן באותה שעה, רץ לחדר השירותים כששמע את האזעקה ויצא ללא פגע.

"שמעתי את ההזעקה, קמתי משינה והלכתי לכניסה של הבית, היכן שיש מעבר צר ויחסית מוגן", סיפר אזולאי לגל"ץ, "החלטתי להיכנס לשירותים, שם גם יחסית מוגן. איך שנכנסתי לשירותים היה פיצוץ ממש מפחיד. הלב שלי עדיין דופק".

יובל אזולאי, אחיו של פיני אזולאי סיפר כי אחיו סובל מחרדה ומצפצופים עזים באוזניו. "הוא יצא מזה בנס", אמר, והגדיר את מצב הבית "טוטאל-לוס".

"אנחנו חיים במציאות הזו הרבה זמן, זה שהייתה פגיעה ישירה בבית רק עכשיו זה לא אומר שאנחנו לא חווים את זה כבר תקופה ארוכה", הוסיף. 

הרקטה שנורתה לכיוון באר שבע התפוצצה בשטח פתוח סמוך לעיר מבלי לגרום לנזקים. עשרות אלפים התפנו למקלטים וצוותי מגן דוד אדום טיפלו בסך הכל בשבעה בני אדם: שלושה שנפלו כשרצו לחדרי הביטחון בבאר שבע ונפצעו קל, ועוד ארבעה שהוגדרו נפגעי חרדה.

"סך הכל בבאר שבע שישה נפגעי חרדה, מתוכם שני נפגעי גוף כתוצאה מריצה למקלטים. בנתיבות שלושה נפגעי חרדה, מתוכם פונה אחד לסורוקה. בסך הכל בבאר שבע פינינו שלושה נפגעים לסורוקה", סיפר מנהל מגן דוד אדום בנגב, יהודה אלפסי.