חברת גוגל דחתה בקשה מהבית הלבן ביום שישי לשקול מחדש את החלטתה להותיר את סרטון היו-טיוב שהצית מחאות אנטי-אמריקאיות ברחבי המזרח התיכון. עם זאת, החברה כן סימלה את הסרטון המקורי כ"חומר אלים ופוגעני".

גוגל הסבירה כי בעוד שהיא עומדת בחוקים המקומיים הסרטון אינו עובר על התקנון שלה ולפיכך היא לא תסיר אותו לחלוטין - אלא רק תבצע חסימות מקומיות.

ארגון הטרור אל קאעדה הצהיר היום כי ההתקפה הקטלנית על השגרירות האמריקנית בבנגאזי, בוצעה כנקמה על הריגתו של בכיר הארגון באזור חצי האי ערב, השייח' אבו יחיא אל לבי ולא קשורה לסרט. "הריגתו של השיח' אבו יחיא עוררה את ההתלהבות והנחישות, של מאמיני השייח', לנקום במי שתוקף את הנביא שלנו", ציינו באל קאעדה.

בתוך כך, דווח כי יוצר הסרט "תמימות המוסלמים" שעורר מהומות בעולם המוסלמי, ניקולא באסילי ניקולא, נלקח לחקירה ברשויות הפדרליות בקליפורניה.

השריף של מחוז לוס אנג'לס אמר כי ניקולא אינו עצור. אמש דוּוח כי רשויות החוק של ארצות הברית בודקות אם ניקולא הפר את תנאי שחרורו מן הכלא, לאחר שהורשע בהונאת בנק. בראיון לרדיו סווא אמר ניקולא כי אינו מתחרט, וכי הוא שוקל להעלות לאינטרנט את הסרט כולו, שעתיים אורכו.