קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת "יס פלאנט" ורשת רב-חן השיקה את "יס פלאנט" ראשון לציון בהשקעה של כ-200 מיליון ש"ח.

מדובר במגה-פלקס הגדול בישראל הכולל 26 אולמות מתקדמים, בתוכם 4 אולמות VIP, אולם IMAX  LG ושני אולמות אירועים.

בנייתו של יס פלאנט ראשון לציון, המשתרע על שטח של כ-30 דונם וממוקם במערב ראשון לציון בצמוד לסופרלנד, נמשכה כשנה וחצי. מדובר כאמור במגה פלקס ענק שכולל בנוסף לבתי הקולנוע גם שטחי הסעדה רבים וכ-2000 מקומות חנייה.

בנוסף, הכניסה החברה  לשימוש אולמות קולנוע חדשים, מיוחדים וראשונים בישראל. אולם 4DX המשלב את המימד הרביעי בקולנוע תלת מימד. המימד הרביעי אשר יתווסף לאולם המיוחד יאפשר לצופים לקחת חלק אקטיבי ולהרגיש בצורה מוחשית את מה שקורה הלכה למעשה בסרט. הכיסאות יזוזו ויקפצו, מים יותזו על פני הצופים וריחות שונים, זרמי אוויר, בועות וערפל ישולבו לאורך הסרט כדי לתת תחושה אמיתית ואוטנטית.

אולמות ה- AURO 11.1: שלושת האולמות הגדולים יאובזרו במערכת הסאונד המתקדמת ביותר בעולם- AURO 11.1, אשר מהווה את הדור הבא של סאונד תלת מימד בעולם. קולות הסרטים אשר יוקרנו יגיעו מכל עבר ויעטפו את הצופה בחוויה קולית שטרם חווה בצליל היקפי ב-360. בעבר מערכת סאונד הקיפה את הצופה מכל צדדיו. המערכת החדשה AURO 11.1  מקיפה לא רק את צידי הצופה אלא גם מעליו.

אולם ה- IMAX LG הדיגיטלי החדש שייפתח שהינו הגדול בישראל, ייאפשר הקרנה של סרטים על מסך ענק. הגיאומטריה המיוחדת של אולם IMAX, בשילוב עם מכונת ההקרנה הייחודית יוצרת תחושה שהסרט מתעורר לחיים בתלת מימד ובמקביל נוצרת חוויה עוצרת נשימה לא פחות בשני מימדים הודות לגודל המסך, לפרופורציות הייחודיות ולמערכת הסאונד המדהימה.

מוקי גרידינגר, מנכ"ל יס פלאנט, מציין כי מדובר במתחם קולנוע ובילוי יוצא דופן מסוגו בישראל, המשלב קשת רחבה של אפשרויות בילוי והסעדה בסטנדרטים שטרם נראו בארץ.

קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת יס פלאנט ורשת רב-חן, הנה מפעילת הקולנוע הוותיקה והגדולה בישראל משנת 193. בשנת 1982 פתחה את "רב הקולנוע" הראשון בישראל – רב חן דיזינגוף תל אביב – אשר הוביל את מהפכת בתי הקולנוע בשנות ה-80 וה-90. כיום מפעילה קבוצת תיאטראות את הרשת השלישית בגדולה באירופה, עם 927 מסכים ב 98 בתי קולנוע.