HTC, המובילה העולמית בחדשנות ועיצוב בתחום הטלפונים הניידים, משיקה לראשונה בישראל את ה-Windows Phone 8X  של HTC. הסמארטפון החדש מבוסס מערכת ההפעלה החדשה Windows Phone 8 ומתהדר בעיצוב איקוני, צליל באיכות אולפן עם Beats Audio™ ויכולות צילום מדהימות.

ה-Windows Phone 8X  של HTC, סמארטפון מבוסס מערכת ההפעלה Windows Phone 8 הראשון בישראל, יושק בפרטנר וסלקום בשבוע השני של חודש נובמבר 2012. המכשיר יוצג במתחם Touch Group, יבואנית HTC בישראל,  בתערוכתDiscovery  של חברת מיקרוסופט שתתקיים ביום ב' ה-5/11/12 בגני התערוכה.

עיצוב איקוני

כטלפון היחיד עם Live Tiles, Windows Phone מספק חזון ברור ומבודל ואת חווית השימוש שזכתה כבר להכרה כפורצת דרך, חדשנית ורעננה. HTC יצרה את Windows Phone 8X בכדי למזג את הוירטואלי והפיזי תוך ניצול העיצוב התלת ממדי הטהור שכולו מקשה אחת המבוסס על Windows Phone Live Tiles. ה-Windows Phone 8X של HTC מפוסל באופן מושלם עם שיפוע דרמטי שגורם לו להרגיש דק מאוד כאשר אוחזים בו בכף היד.

מאחר וצבע ממלא תפקיד כה חשוב בחוויית ה-Windows Phone, HTC מספקת לצרכנים צבעים עזים, מתוחכמים והרפתקניים בגימור מאט יקר. ה-Windows Phone 8X יסופק במבחר צבעים, לרבות כחול קליפורניה בהיר, שחור גרפיט, אדום להבה וצהוב ליים.

ללכוד את העולם ולשתפו

לראשונה משיקה HTC מצלמת 2.1 מגה-פיקסל עם אשנב f/2.0 וזווית רחבה של 88° המאפשרת ללכוד בבת אחד עד ארבעה אנשים ועוד. המצלמה תומכת גם בצילום וידיאו 1080p. המצלמה האחורית מתהדרת בחיישן CMOS 8 מגה-פיקסל עם תאורה אחורית (BSI)המשפרת את הביצועים בתנאי אור חלש, וכן אשנב f/2.0, עדשת 28 מ"מ ושבב דימות ייעודי. כפתור צמצם פיזי מאפשר לכידה מהירה, קלה וספונטנית של התמונה גם כאשר הטלפון נעול.

צליל עם Beats Audio

Beats Audio, הזמין בלעדית בסמרטפונים של HTC, מספק צליל אותנטי באיכות אולפן המעביר את הרוח של ההקלטה המקורית. Windows Phone 8X של HTC המציע את Beats Audio מציע גם מגבר ייחודי המניע חיבור אודיו של 3.5 מ"מ ורמקול ומשפר את אות הצליל על מנת לספק צליל עוד יותר טוב בין אם מאזינים למוזיקה, משחקים משחק או צופים בקליפ.

צג

Windows Phone 8X של HTC  מתהדר בצג "4.3 יפהפה ורזולוציית HD במסך LCD 2 המוגן מחבטות ושריטות בזכוכית Gorilla® Glass 2. למינציה אופטית מפחיתה את העיוות והסנוור ומבטיחה שתוכלו לראות כל פרט.

בידור

משתמשי Windows Phone 8X של HTC נושאים עימם את המוזיקה, הסרטים והתמונות שהם אוהבים לכל מקום. ועם Windows Phone Store ו-Xbox Live, קל מתמיד ליהנות מהקליפים, המוזיקה והמשחקים החדשים ביותר תוך כדי תנועה.

זמינות

ה-Windows Phone 8X  של HTC יושק בפרטנר וסלקום בשבוע השני של חודש נובמבר 2012.