ח"כ שאול מופז
ח"כ שאול מופזפלאש 90

יו"ר האופוזיציה,ח"כ שאול מופז (קדימה) צופה שינויים נוספים במפה הפוליטית הישראלית בתקופה הקרובה.

בראיון שנערך במכללת "גורדון" בחיפה, הצהיר מופז כי "דברים יקרו בחודשיים וחצי הקרובים. אלה דברים שעדיין לא מוכנים. המפה עומדת להשתנות, זה יקרה מהר מאוד סמוך למועד הבחירות" דברי מופז.

בתשובה לשאלה האם הוא לוקח בחשבון את האפשרות שלא יעמוד בקדמת הגוש הפוליטי אם יקרו השינויים עליהם הוא מדבר, ענה מופז: "אני לוקח הכל בחשבון". 

בהתייחס לאפשרות שראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, יחזור לחיים הפוליטיים ואף יעמוד בראש גוש מרכז שמאל, אמר מופז כי "בסוף הנורמות נקבעות גם בידי החוק, כל עוד החוק מאפשר לאנשים להתמודד, בין אם יצאו זכאים ובין אם ריצו את עונשם בבית הסוהר, אז צריך לתת לחוק לפעול", אמר מופז.

מופז לאובמה: איחדת את העולם נגד איראן

ח"כ מופז שלח אגרת ברכה לנשיא ארה"ב הנבחר, ברק אובמה, ובירך אותו על ניצחונו.

במכתב, שנשלח באמצעות שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, התייחס מופז לפגישה שהתקיימה בינו לבין הנשיא אובמה בבית הלבן לפני כשלושה חודשים, בה נידון הצורך לחזק את שיתוף פעולה בין ארה"ב לישראל בנושאים הבוערים במזרח התיכון.

"כתוצאה ממאמציך, אדוני הנשיא" כתב מופז, "העולם כולו התאחד סביב משטר הסנקציות המחמיר ביותר איתו איראן אי פעם נאלצה להתמודד. בעוד שבישראל אנו מחוייבים למוכנות מתמדת להגן על עצמנו בכל מחיר, אנו גם חייבים גם לקחת חלק משמעותי ולשחק תפקיד משמעותי יותר בקידום מאמציך".