בתנועת הנוער אריאל מסכמים חודש ארגון מוצלח בסימן "מהפכת הקודש".

מזכ"ל תנועת אריאל, יוסי ורדי, אמר הערב כי "כאשר חברה שלמה פועלת מתוך קדושה ואמת יכולה להיווצר מהפכה של ממש במציאות הארץ ישראלית התורנית, חיי התורה מתבטאים בכל תחומי החיים המציאותיים- ככה מקימים אומה, ככה מגיעים לתחיית העם בארצו".

ורדי הוסיף: "מתוך הבנה שהתורה שותפה לכל תחומי החיים, התמקדנו, במקביל לנושאים רוחניים כמו קידוש ה' ותורה צדקה וחסד, גם בנושאים הנתפסים לכאורה כיותר 'חוליים' וראינו איך ואיפה הם נפגשים עם התורה, כמו תקשורת בין אישית וחשיבותה בדור של טכנולוגיה, תקשורת כללית והצורך באלטרנטיבות חיוביות, צרכנות נכונה ומושכלת וריבוי דעות בתורה ובכלל".

בשל מאורעות השבוע האחרון בצל מבצע עמוד ענן הוסיפו בתנועה נדבך נוסף, הסניפים עסקו במצב בארץ, תוך שליחת חיבוק לתושבי הדרום האהובים, לחיילי צה"ל ולסניפים בדרום- שדרות, באר שבע, נווה, נווה דקלים (עין צורים), עצמונה (שומריה), ברכיה, יד בנימין ורחובות.

ספיר, מדריכה בסניף אריאל בבאר שבע, סיפרה לערוץ 7 כי "עצם זה שאנחנו מאמינים וחזקים, למרות כל המצב- זו התחלה של מהפכה. הערבות העצומה שמתגלה בעם במצבים הקשים- זו מהפכה של קודש".

באריאל מציינים כי גם בתחום התקשורת התנועה החלה מהפכה, נפתח האתר של התנועה, שמתעדכן מידי יום ומכיל בין השאר מרכז הדרכה ענק, כתבות עדכניות, מרכז יצירה, מאמרים וטורים אישיים- והכל מתוך קדושה ואהבת ישראל.

"נקווה שנמשיך לעשות מהפכות של קודש ולהתקדם לשפע יחד עם כלל ישראל", מסכם יוסי ורדי, מזכ"ל התנועה.