חוגגים
חוגגיםתנועת אריאל

סניפי הבנים בתנועת הנוער אריאל יציינו השבת את שבת הארגון בסימן "מהפכת הקודש".

ראש תחום בנים בהנהלה הארצית, משה גוטסמן, הסביר לערוץ 7 כי "נושא חודש הארגון בשמו הרשמי: 'ממדינת ישראל לממלכת התורה-בונים עוד קומה', כלל מגוון של תתי נושאים כדוגמת תקשורת פנים אל פנים ולא דרך המחשב או הטלפון החכם, כלכלה ערכית, תורת צדקה וחסד (צדק חברתי) ופלורליזם בחברה המערבית".

מסיורים שערכו חברי ההנהלה בסניפי התנועה השונים במהלך החודש, ניכר שהחניכים הפגינו ידע רב ונראה שהפנימו היטב את הנושא על כל חלקיו. כנהוג בתנועת אריאל, את הנושא השנתי בחרו הקומונרים והקומונריות בסיומו של חודש הארגון הקודם.

השנה פתחה התנועה ב"מבצע מכפיל" שמטרתו לנצל את התנופה האדירה של התנועה בחמש השנים האחרונות, במסגרת המבצע רשמה התנועה צמיחה גדולה, אחת הדוגמאות לכך היא פתיחת מספר רב של סניפים חדשים בחצי שנה האחרונה, ובתוכם סניפים לעולים מאתיופיה בקרית שמואל וסירקין.

עד שנה זו, נעשה שימוש בשמו של השבט החדש בבני עקיבא גם בתנועת אריאל, מהשנה תקרא התנועה שם לשבט החדש באופן עצמאי. נוהל זה חודש השנה בתחום הבנים, שקיבל אותו בזרועות פתוחות ובהתלהבות רבה, מה שלימד על בשלותו של השטח למהלך שכזה.

מזכ"ל התנועה, יוסי ורדי, אמר כי "תנועת אריאל יכולה לסכם שנה זו כשנת הצמיחה והעשייה הגדולה ביותר בתולדותיה, בפתיחת סניפים, בחיזוק סניפים קיימים ובעשייה ברוכה ופניה אל העתיד. נקווה שנמשיך לעשות מהפכות של קודש ולהתקדם לשפע יחד עם כלל ישראל", סיים המזכ"ל.