הלוגו
הלוגוערוץ 7

למי שהיה ספק באשר לכוונותיה האמיתיות של הרשות הפלשתינית נועד הלוגו המיוחד שהנפיקה הרש"פ לציון יום השנה ה-48 להקמת אש"ף.

על פי דיווח של 'מבט לתקשורת הפלשתינית' על הלוגו מופיעים סמלים מרכזיים לאידאולוגיה של תנועת פת"ח ביניהם רובה ומפתח המסמל את הטענה הפלשתינית לבעלות על בתים בישראל.

כמו כן מפת כל "פלסטין" מעוצבת כשעליה דוגמה הדומה לזו של הכאפייה הפלשתינית. שבירת השרשראות על ידי היונה מסמלת את שחרורם של האסירים הפלשתיניים. כיפת הסלע מסמלת את האסלאם ואת הטענה לבעלות פלשתינית על ירושלים.

בעיתון אל-חיאת אל-ג'דידה דווח על הלוגו החדש ועל חגיגות ה-48 לפתח'. ב'מבט' מצטטים ומתרגמים: "נציב תנועת פת"ח ברצועת עזה, יחיא רבאח, הדגיש כי התנועה תערוך השנה עצרת מרכזית גדולה ברצועת עזה ביום השנה ה-48 לתחילת המהפכה הפלשתינית. רבאח הבהיר כי הדבר יתקיים לאור אווירת הפיוס והאחדות ששוררת בזירה הפלשתינית בשבועות האחרונים, בעקבות ההישגים בשטח (כלומר, מבצע עמוד ענן) וההישגים המדיניים באו"ם. יצוין כי וועדת ההכנה לציון יום השנה ה-48 לייסוד תנועת פת"ח אישרה את הלוגו המרכזי של [יום] הייסוד לשנה זה... [האירוע] ייערך בעיר עזה לציון יום השנה ה-48 לתחילת המהפכה הפלשתינית המודרנית תחת הכותרת 'המדינה והניצחון'".

יצוין כי אנשי ארגון 'מבט' מתעדים עוד ועוד מפות רשמיות של הרשות הפלשתינית ככאלה שאינן מכירות בזכות הקיום של ישראל, ומגדירות את כל שטחי ישראל כ"פלסטין." מפות אלו מופיעות בכל המסגרות הרשמיות של הרש"פ, בהן משרדים ממשלתיים, בתי ספר, התקשורת הרשמית, סמלי ארגונים, באירועים ומסמכים רשמיים.