בליכוד מבהירים: נרכיב את הממשלה

שר החינוך, גדעון סער, אמר הערב (שלישי) לאחר פרסום מדגמי הטלוויזיה, כי הליכוד ישראל ביתנו היא המפלגה הגדולה ביותר וכי לגוש הימין יש רוב מוחלט. "לדעתי צריך לפנות לכל המפלגות הציוניות לכינון ממשלה רחבה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב הערב בדף הפייסבוק שלו, כי "אני מבקש להודות למיליוני אזרחי ישראל שמימשו היום את זכותם הדמוקרטית".
 
לדבריו, "על פי תוצאות המדגמים ברור שאזרחי ישראל קבעו שהם רוצים שאמשיך לכהן בתפקיד ראש ממשלת ישראל, ושארכיב ממשלה רחבה כלל האפשר".
 
"התוצאות המסתמנות הן הזדמנות גדולה לשינויים רבים לטובת כלל אזרחי ישראל. מערכת הבחירות מאחורינו ואתגרים רבים ומורכבים לפנינו. כבר הערב אתחיל במאמצים להרכבת הממשלה הרחבה ביותר שניתן", הוסיף נתניהו.

ח"כ דני דנון, אשר זכה במקום החמישי בפריימריז של הליכוד ומועמד במקום התשיעי ברשימה המאוחדת של הליכוד-ביתנו לבחירות לכנסת ה-19, התייחס הערב (שלישי) לתוצאות מדגם הבחירות.

לדבריו, "מחנה הימין הוא שמייצג את רצון העם. אל לה לגברת יחימוביץ' לחגוג. גם הפעם השמאל לא מבין את תוצאות הבחירות. נתניהו הוא ראש הממשלה הבא, והוא שירכיב את הממשלה תוך שמירה על עקרונות המחנה הלאומי".

דני דנון