העדיפי איכות למול כמות, השקיעי בפריטים טובים ואיכותיים , אלה אמנם עשויים להיות יקרים יותר, אך יישארו איתך לאורך כמה עונות ואף שנים, תמיד ייראו טוב, ויתנו לך מענה לצרכייך.

מעטי בטרנדים ואופנות חולפות שנמאס מהם מהר ותוך זמן קצר נראים לא אופנתיים, השקיעי בפריטים שיישארו נכונים לאורך זמן:

קרדיגן הוא פריט חובה בכל ארון, קרדיגן קל ולא עבה מדי יכול לשמש גם בימי הקיץ כשנמצאים במקום ממוזג.

ניתן ללובשו כמעט מעל לכל דבר, הוא משפר את ההופעה, ומחמם בעת הצורך.

ג'קט טוב הוא פתרון מצוין לחורף הישראלי, כשלא רוצים להיסחב עם מעיל או כשרוצים מראה יותר מחייב, אלגנטי ומחויט.

ג'קט איכותי יכול לשדרג את ההופעה ולגוון את המלתחה. מעיל לא חייב להיות רפוי וגדול אלא צריך להיות שיקי ומחמיא, גזור היטב, נעים ונוח ללבישה.

בחרי במעיל מצמר לא עבה מדי שיתאים לחורף הישראלי. האורך המומלץ - עד הברך, כך שייראה טוב מעל שמלות וחצאיות וכדאי לבחור בצבע שמשתלב עם שאר הבגדים שלך בארון.

אם יש לך יותר ממעיל אחד מומלץ ללכת על מעיל צבעוני שיהיה ייחודי ומסוגנן.

חצאית שגזורה היטב יכולה לטשטש את אזור הבטן , הצללית שלה יכולה להיות A או פעמון ובד בעובי שיכול להתאים לכל ימות השנה. בשילובים שונים של חולצות יכול להתקבל כל פעם מראה אחר.

ברגע שהגיזרה מחמיאה ואורזת את הגוף נכון את יכולה להתנהל איתה לצרכייך השונים.

לעונת החורף שמלה מבד ג'רסי היא פתרון מצוין , היא מחממת במידה, מאפשרת גמישות של הבד, בשל כך היא נוחה ונעימה. ניתן לכבס ביד ולתלות ואז גם אין צורך בגיהוץ, וכשהיא בגזרה טובה היא יכולה להיות מאוד מחמיאה.

המראה שלך צריך להיות ייחודי מחמיא ומסוגנן ויחד עם זאת היא שמה דגש על נוחות ומבינה את הצורך של האישה המודרנית להתנהל עם הבגד בכל שעות היום.

נעמה בצלאל נחשבת בין המעצבות המובילות בארץ, בוגרת שנקר, בעלת סטודיו ו-11 חנויות ברחבי הארץ. לנעמה כתב יד ברור ומובהק המזוהה איתה לאורך שנות עבודתה.