הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחקפלאש 90

ארבעה ימים לאחר הבחירות, הרב אמנון יצחק שובר שתיקה: בוידאו מיוחד שפרסם הערב (מוצ"ש) בעמוד הפייסבוק שלו טוען הרב אמנון יצחק שמפלגתו - 'הכוח להשפיע' - לא חצתה את אחוז החסימה בבחירות בגין פעילותה של תנועת ש"ס נגדו.

"מפלגת ש"ס, לצערנו, המפלגה הזו התגלתה כמפלגה הגרועה מהמפלגות החילוניות", אמר.

בדבריו תקף הרב יצחק את ש”ס וכינה את בכיריה הרשעים של דור המשיח. עוד טען, ש”ס המירה את פתקי המפלגה בפתקיו של יאיר לפיד בקלפיות ברחבי הארץ.

"מאות אלפי קולות הלכו לפח מהפחד של אנשים שרצו להצביע 'פז', כדי שלא לעבור על דברי הרב עובדיה יוסף. מפלגת ש"ס, לצערנו, המפלגה הזו התגלתה כמפלגה הגרועה מהמפלגות החילוניות. אין זו מפלגה להחזיר עטרה ליושנה אלא זו מפלגה לחזרה בשאלה".

"אף אחד מרבניהם לא מחה ולו אחד מהם על שפיכות הדמים שנעשית ברחובות עיר לעיני כולם ובתשקורת הכללית. רבותי הריני להודיעכם אין איש שינקה מזה. אתם חושבים שהבטחתי שתי ספרות סתם? "אתם חושבים שהבטחתי שתי ספרות סתם? אתם יודעים כמה זיופים מתבררים לנו כרגע? גם זיופים בספירת הקולות במקום בכל קלפי, גם העלמת פתקאות, גם לכלוכן, גם החלפתן ב'פה' שפתאום מובן איך עלה מר לפיד מ-12 מנדטים ל-19 מנדטים בן לילה.

"השקר ברור לכל. אנשי ש"ס העדיפו את המחזיר בשאלה לפיד, סוגר הכוללים ומגייס בחורי הישיבות, על המחזיר בתשובה אמנון יצחק", אמר.