עסקת טיעון? נתן אשל
עסקת טיעון? נתן אשלפלאש 90

ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, נתן אשל, שיגר מייל לכתובת הלא נכונה וחשף את בקשתו של בנימין נתניהו למנותו לראש צוות המשא ומתן הקואליציוני.

אשל התכוון לשלוח מייל התייעצות ליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, על מנת לדעת האם כניסתו לתפקיד זה, לא סותר את החלטת בית המשפט כי על אשל חל איסור לשמש בתפקיד ממשלתי.

אשל התחיל לכתוב את כתובתה של ברנע פרגו והכתובת הראשונה שקפצה בשורת המייל היתה של שלי יחימוביץ', זאת ככל הנראה, מאחר ששני השמות מתחילים באותה אות.

בתגובה לכך כתבה יחימוביץ' בדף הפייסבוק שלה:

"הי זאת שלי, מטריד, מרשיע, אבל גם משעשע: הנה המיל שנתן אשל שלח בטעות אלי – זה מיל שיועד ליועצת המשפטית שלו, ובו הוא מספר שנתניהו ביקש ממנו לנהל את המו"מ הקואליציוני, ומבקש את חוות דעתה.



אשל הוא יד ימינו של נתניהו. הוא הטריד עובדת במשרד רה"מ. הסיפור נסגר בעסקה עם נציב שרות המדינה, שבה הוחלט שאשל לא יהיה יותר בשרות המדינה.



בדרך גם שילמו אנשים טובים בלשכת רה"מ שחשפו את ההטרדה – מחיר אישי, הודחו ויובשו.



ואשל? הוא המשיך לנהל את ענייני המדינה כאילו כלום.איך קרה שמייל של נתן אשל מג...יע אלי? מאוד פשוט. שמי ושמה של היועצת המשפטית שלו, שלומית ברנע פרגו, מתחיל באותיות sh, וכך הוא שלח את המייל בטעות לשתינו.



איך לאשל יש את כתובת המייל האישי שלי? הוא השיג אותו בשעתו כדי לשגר אלי שורה של מיילים מביכים של נאצה, אחרי שדרשתי שיפסיק לנהל את ענייני המדינה ושלא יפר את העיסקה עם הנציב, וגם אחרי שבקשתי לגונן על חושפי הפרשה מנחת זרועו של נתניהו.


המיל הזה הגיע אלי בתקופת מערכת הבחירות. לא חשפתי אותו כי זה היה בגדר ביצה שלא נולדה. עכשיו, כשנתן אשל חוזר לחיינו, ומנגד גם מכחיש מעורבות במו"מ הקואליציוני, קראו את המיל ושפטו בעצמכם.זה המיל, הטעויות, הצבעים וההדגשות – במקור של "נתקה"
דף הפייסבוק של יחימוביץ'