דני דיין
דני דייןפלאש 90

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דייין, פרסם הבוקר (שלישי) דברים כנגד חבירתו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

"במערכת הבחירות תקפו אותי כי הזכרתי את אמירתו של בנט - שהייתה אחד הגורמים לפיטוריו ממועצת ישע - לפיה ״ציפי עדיפה על ביבי״. אמרו לי שאני מוציא דברים מהקשרם, עידנא דריתחא וכו׳, באמת טעיתי. אני מתנצל: לא ציפי אלא יעקב פרי מ״שומרי הסף״, עופר שלח מהלאה הכיבוש, יעל גרמן ממר״צ ויאיר לפיד מחוגגי הגירוש - הם שעדיפים על ביבי", כתב דיין.



עוד כתב, "אני נדהם לראות את הציונות הדתית המפוארת הולכת כסומא בארובה כנגד עצמה וכנגד ההתיישבות בישע. פורמת כל ברית שנטוותה במשך עשרות שנים של עבודה קשה. מגיעה אל השנים הקשות שעומדות בפניה/בפנינו עם 12 מנדטים אבל מעורטלת מכל בן ברית, אחרי שהתנכרה לכולם".

לדבריו הבית היהודי יישאר לבד, "בכנסת הקודמת היו בשדולת ארץ ישראל למעלה מ-40 ח״כים ועשרות שרים וסגני שרים. הפעם איש לא יצטרף אליה חוץ מאנשי הבית היהודי עצמם".



"נכון, הליכוד עשה דברים בלתי ראויים במערכת הבחירות. נכון, ביבי לא אוהב את בנט וסיבותיו עמו. זה היה ידוע גם לפני הפריימריז בבית היהודי. אז מה? אז בגלל זה הציונות הדתית תלך נגד עקרונותיה המקודשים ביותר? תאבד עצמה לדעת בגלל סכסוך אישי בין שני אנשים?", שאל דיין.



הוא מזהיר את אנשי הציונות הדתית, "באיוולת של מי שמסכים עם דרך זו ובשתיקת הכבשים של מי שחולק עליה, הציונות הדתית - שאיני נמנה עליה אך אוהב אותה בכל לבי - יורה לעצמה ולהתיישבות ביש"ע צרור אחר צרור ברגל. אני מקווה שעוד לא ירתה לעצמה ולנו בראש".