הרב שטיינמן
הרב שטיינמןפלאש 90

"כל זמן שישנם אנשים שמצטערים על חילול ה' הנורא הלזה ממה שח"ו מבקשים למעט את התורה, לא יצליחו מבקשי רעתנו בזממם להחריב את כלל ישראל ולפגוע בעולם הישיבות" – דברים אלו היו במרכז משאו של מנהיג הפלג הליטאי הרב אהרן לייב שטיינמן בכינוס 'בני תורה' שהועבר בשידור ישיר לעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

בדבריו אמר כי "עם ישראל בצרה גדולה, כל אחד ואחד מאתנו יודע באיזו צרה נוראה מדובר. לאחר שכבר כמה דורות ב"ה שיכולנו ללמוד וללמד לבנינו תורה ובסייעתא דשמיא נתרבתה תורה בישראל, הישיבות הלכו והתרבו בלומדי תורה, ופתאום התרחשה ובאה עלינו הצרה נוראה הלזו, כאשר הם מבקשים להחריב ח"ו את כלל ישראל.

"אנו סמוכים ובטוחים, שכל זמן שיש אנשים שמצטערים על חילול ה' הגדול הזה מכך שח"ו תתמעט תורה מכלל ישראל, כשכואב על חילול שמו יתברך והתמעטות התורה חלילה, לא יוכלו להרע לנו.

"צריכים לעורר רחמי שמים לעמוד בתפילה ולהתחנן לקב"ה שלא יוכלו לפגוע בנו ונוכל לנו להמשיך ללמוד תורה כל חיינו, ושלא ימוש התורה מפינו ומפי זרענו לעולם ועד.

"יחד עם זאת, חייבים להוסיף בלימוד התורה, ואזי נזכה שזכות התורה תעמוד לנו שנוכל להתגבר על הקמים עלינו ולא יוכלו למעט לימוד התורה ונזכה לגאולה האמיתית בב"א".