עו"ד שפטל
עו"ד שפטלפלאש 90

עורך הדין יורם שפטל מגיב על החלטת מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 2, אברי גלעד, להדיר אותו מתוכניותיו.

"אני מכנה את תחנת גלי צה"ל כתחנה תומכת טרור וכבית של המחבלים. אדון אברי גלעד תקף אותי  וכדרכם של אנשי השמאל הטיל ספק בשפיות דעתי והודיע לצוות שלו, להפסיק להזמין אותי לראיונות אצלו", אמר שפטל בראיון לערוץ 7.

לדבריו, ההחלטה לכנות את גלי צה"ל 'הבית של המחבלים' מתבססת על עובדות, "אחרי הסכמי אוסלו בגלי צה"ל הכתירו את רוצח הילדים ערפאת בתואר איש שלום, ואת נתניהו ושרון כאויבי השלום. במלחמות נגד הטרור הערבי גלי צה"ל עומדים תמיד לצד האויב. הם ביקרו את המבצעים של חומת מגן וענבי זעם. הם תמיד תופסים את הצד של האויב, הם בעד חזרה לקווי 67, הם רוצים הקפאת התיישבות וגירוש מתנחלים מבתיהם, גל"צ תמיד לצד האויב.

"מיכה פרידמן בגלי צה"ל העיז לשאול את יריב אופנהיימר למה הוא מוותר על דרישתו להרוס את הבית של האלמנה של רועי קליין גיבור ישראל הי"ד. לכן גלי צה"ל הם הבית של המחבלים שמספק כל השנה במה ומיקרופון למחבלי החמאס והפתח', הם אוהדים אותם יותר מאת נציגי המתנחלים", הטיח שפטל בתחנה הצבאית.

שפטל קובע שההפסד כולו הוא של אברי גלעד, "הראיונות שלי אצלו זכו לאחוזי רייטינג אדירים, הוא מעניש את עצמו שהוא מחרים אותי. בעייני זה סוג של שתלטנות, מדוע לאברי גלעד מותר לכנות את עיתון הארץ, עמלק, ולי אסור לכנות את התחנה האיומה והנוראה הזאת, הבית של המחבלים".