דרך היין. האירוע בתל אביב
דרך היין. האירוע בתל אביבמועצת שומרון

כל המי ומי של הברנז'ה העסקית התל אביבית התרכזו לפני ימים אחדים על גג בית במרכז ת"א, לערב טעימות של יקב הבוטיק יקב טורא מרחלים שבשומרון.

בין השאר נכחו במקום גלית טל בעלת סוכנות דוגמנות ואחת מנשות העסקים המוכרות בברנז'ה התל אביבית, ליה ווינר רקדנית בלהקת נהרה התל אביבית, ח"כ איילת שקד ואחרים.

טל ציינה כי "הערב הינו הוכחה נוספת לכך שהיקבים הישראלים עלו ברמה ומסוגלים לתת תשובה הולמת ליינות האיטלקים והצרפתיים". ושיבחה את היינות המיוחדים של יקב טורא.

ליה וינר ציינה כי מדובר בערב מיוחד שבו ניתנה הזדמנות לנוכחים להכיר את ארץ ישראל השניה, ארץ ישראל שלא הכירו. 

למקום הגיעה וורד בן סעדון מרחלים הבעלים של היקב, והפרזנטורית של השומרון בסיורי האחמי"ם שמקיימת המועצה האזורית שומרון כחלק מסיורי "שומרון נעים להכיר" ופעילות היחידה האסטרטגית של המועצה המתפקדת בין השאר כ"משרד החוץ של השומרון" בכדי  להציג את היינות, את הסיפור המיוחד שלה ושל משפחתה, וגם כהגדרתה "כדי להציג את פניה היפות של השומרון, תוך שיתוף פעולה עם דמויות משפיעות בעיר ובארץ".

בין הנוכחים במקום היו כאמור אנשי עסקים, בכירים במשק בתחומי הבנקאות, הפרקליטות, אנשי שגרירויות זרות ועוד.

אף שהנוכחים נהנו מהיין ואף קיימו דיון ער בנושא ההתיישבות ביהודה ושומרון, רובם כולל המארח שגם הוא איש עסקים ידוע, חששו מחשיפת שמם בתקשורת, כמי שהגיעו לערב טעימות של יין שגדל ומיוצר באחד היישובים בשומרון...

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון,  בירך על היוזמה וציין: "כל הגעה לדמות משפיעה נוספת בציבוריות הישראלית, היא צעד נוסף בדרך לתודעה ציבורית נכונה בכל הנוגע לשומרון בפרט וליו"ש בכלל ולחיזוק ההתיישבות".