השר אריאל בנגב, היום
השר אריאל בנגב, היוםיח''צ
שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל (הבית היהודי), נפגש היום (חמישי) עם נציגי הבדואים בנגב לקראת החוק להסדרת התיישבות הבדואים שיעלה בשבוע הבא במליאת הכנסת.


השר אריאל נפגש עם נכבדי הבדואים בנגב, שמע את בעיותיהם ואת ההסתייגויות שלהם מהחוק. "לנו כממשלה יש מחויבות לכל אזרחי ישראל.

"זו תוכנית ואתגר לאומי וצריך שיתוף פעולה של כל המשרדים בנושא כדי לספק פתרונות שלא ניתנו עד היום. יש לי עוד הרבה מה ללמוד בתחום הזה. נבדוק את כלל הבעיות שהעלתם ונתכלל את הכל. הבדואים בעיני אינם הבעיה.  המצב שנוצר הוא מאוד בעיתי. חוסר הטיפול לאורך השנים יצר את הבעייה".

לדברי שר השיכון, האחריות מוטלת על הממשלה. "כל אזרח במדינה צריך לחיות בתנאים נורמליים. אנחנו חייבים לפתור את הבעיות עכשיו ולא בעוד 20 שנה. צריך להיות אינטרס לכולנו, גם לכם, לגמור את הסיפור בשנתיים שלוש. אם הסיפור יימרח לממשלה הבאה ולזו שאחריה וכך הלאה יכול להיות שזה פשוט לא יקרה. כולנו צריכים לפעול יחד כדי לסיים את הסיפור בשנים הקרובות", טען אריאל במפגש.

"אנחנו נשתדל לדאוג שכל מה שתלוי במשרד הבינוי והשיכון ומנהל מקרקעי ישראל יבוצע על הצד הטוב ביותר, כדי שנצליח להביא למציאות טובה הרבה יותר", סיים השר.