ה' ילחם לנו. הרב עובדיה יוסף
ה' ילחם לנו. הרב עובדיה יוסףפלאש 90

במהלך שיעורו השבועי תקף הערב (מוצ"ש) מנהיג תנועת ש"ס הרב עובדיה יוסף בחריפות את הרב דוד סתיו, מועמדה של הבית היהודי ויש עתיד לרב הראשית לישראל, וכינה את הצבתו לתפקיד הרב הראשי כ"העמדת צלם בהיכל".

בתוך דבריו אמר כי "כל המעמיד דיין שאינו הגון כאילו מקריב אשרה אצל המזבח, אשרה לעבודה זרה. להעמיד צלם בהיכל- אדם שאינו ראוי.... אין לו יראת שמיים בכלל, אין לו יראת שמיים. אומרים שהוא נבחן, מה זה שווה?, דואג האדומי היה חכם גדול בתורה בזמנו של שאול המלך, ואז אמרו רבותינו שאין לו חלק לעולם הבא".

בהמשך הסביר את הסיבה לאי קידומו של חוק עמאר על ידי ש"ס. בדבריו הסביר כי כריכתו של הרב עמאר כרוכה בבחירת הרב סתיו – דבר שלא היה יכול להרשות.

"העידו בפניי שהאיש הזה מסוכן ליהדות, מסוכן לרבנות, מסוכן לתורה. ואני אחריש? לכן הוכרחתי לעשות ועשיתי וכל מה שעשיתי היה לשם שמיים... הרב עמאר כבודו במקומו מונח, הוא אדם גדול, הוא צדיק וישר. אבל משתמשים בשמו בשביל לבחור אדם רשע, לשים אותו רב ראשי. הוא לא ראוי להיות כלום, לשים אותו רב ראשי? מותר לעשות דבר כזה? להחניף לבני אדם? זה דרכה של התורה חס ושלום? בשביל שאני אוהב אני אחניף?".