עד ר"ה. מעריב
עד ר"ה. מעריבפלאש 90

סטודנטים לתקשורת ועיתונאות באוניברסיטת אריאל החלו לאחרונה לעשות את הסטז' בעיתון מעריב. שיתוף הפעולה הוא פרי יוזמתו של יו"ר החוג לעיתונאות באוניברסיטת אריאל, אודי רבינוביץ, לשעבר מבכירי עורכי העיתון מעריב.

אביטל מנדל, סטודנטית שנה ב' בתקשורת ועיתונאות באוניברסיטת אריאל, שעושה את הסטז' במעריב מספרת על החוויה המיוחדת, "קיבלנו הדרכה מתומר ברנד אחד העורכים, התחלנו לעבוד בדסק החדשות ולומדים שם המון. כבר ביום הראשון הרגשתי שלמדתי יותר מבכל התואר. הלחץ שלפני שהעיתון יורד לדפוס, הצלמים, העורכים הגרפיקאים זה פשוט לא יאומן".

לדבריה ההזדמנות לעשות סטז' בעיתון יומי ארצי, היא הזדמנות מצוינת לעשות הכרות אמיתית עם עולם העיתונות, "זה לא מקומון, זה יומן גדול ומשפיע. אני זוכרת היטב את אותו ערב כשארעה  התאונה של אדל ביטון, היינו בדסק החדשות ופתאום מגיעה הידיעה, הכול פתאום משתנה כל סדר היום עובר שינוי מהותי".

הסטז'רים יוצאים גם לשטח ומתלווים לכתבים, "יצא לי להיות גם בחוץ עם הכתבים, אפשר ללמוד  המון גם על היחסים המאוד לא פשוטים בין כתב לעורך, לעורך יש  שיקולי המערכת, לעיתים הכתב משקיע הרבה מאמץ  ובשל האירועים הכתבה מקבלת מקום פחות חשוב".