אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

רונית אברהמוף שפירא, כוכבת מהדורת החדשות של לאטמה, מספרת בדף הפייסבוק שלה על החוויה הקשה שעברה אתמול בלילה באחד מכבישי השומרון.

"טרור האבנים הגיע גם אלינו, משפחת שפירא. גם אותנו ניסה הערב מחבל ערבי לרצוח", כותבת רונית.

"נוסעים לתומינו בשומרון, 22:00, לייזי מזהה על הכביש אבנים, מבין מה קורה. זועק לי שאגן על התינוקות שלנו במושב האחורי ובמהירות האור אבן (מה זה אבן? תסתכלו על אחת. עכשיו תגדילו. עוד. עד לגודל של אשכולית נאה) מנפצת את החלון לידי. זכוכיות בכל מקום, בתוך הגוף שלי, בכל איזור אפשרי, על התינוקות שלנו. שוכבים תמימים, בכסאות שלהם ועליהם מליוני זכוכיות, גדולות וקטנות וגם אבק כזה של זכוכיות שאלוהים יודע איך מנקים מהם. וממני. אני פצועה. דם. מעט, אבל דם. בפנים, בידיים. ברגל של התינוקת שלי. אנחנו נסים על נפשינו. מתים מפחד שעוד אבנים יפגשו אותנו".

רונית ממשיכה ומתארת את האימה, "לא ברור לי מה קורה. יורים עלינו? הרעש של הפגיעה ברכב עוצמתי כמו כמה יריות, וכל הזכוכיות והדם. מה קורה?? למזלינו לייזי הגיבור לא מאבד שליטה על ההגה. למזלינו, הוא צעק לי בזמן, התכופפתי, הגנתי על הילדים, אני חטפתי את רוב הזכוכיות וניצלתי מסלע בראש. רק שנגיע למחסום הקרוב בשלום!!!".

"הגענו. אפשר לצאת מההלם. או שלא. אני רועדת. ספירת מלאי: ברוך השם, אנחנו בסדר. אנחנו במחסום, מתוחקרים, מבלבלים לנו ת'מח, שאלות, מנקים את עצמינו, את הילדים ואת האוטו מטונות של זכוכיות (כמה זכוכית יש בחלון!!). מנסים להירגע. נכון, הרגע ניסו לרצוח אותנו, אבל יצאנו מזה בשלום. אפשר לנסות לנשום", כותבת רונית.

רונית לא מסתירה כמובן את תחושותיה נוכח טרור האבנים שלא פוסק, "מחר במהדורות החדשות שוב יצקצקו אנשיהם בלשונם אל נוכח טרור איום ונורא - ריסוס קירות אומללים בכתובות תג מחיר ויתעלמו, שוב, מעוד נסיון רצח, אחד מיני רבים המתרחשים יום יום בכבישי ארצנו".

היא מדגישה, "הפרטנרים שלנו לשלום רוצים שנמות. זה מה שהם רוצים. אי אפשר לעשות שלום עם רוצחים. רוצחים עם דם על הידיים ואני עם דם על המצח. שלום שלום וכל טוב".