חיזב א-תחריר, ארגון אסלאמי קיצוני הדוגל בהקמת ח'ליפות כלל עולמית, העלה ליוטיוב סרטון וידאו שצולם במסגד אל-אקצה וברחבה הסמוכה לו לפני מספר, והממחיש את החינוך האסלאמי הקיצוני שמקבלים הילדים הפלסטינים.

ילד כבן 12, ולצידו שני ילדים בגילאים 8-9, זכה לכבוד לשאת את הדרשה בפני אלפי מתפללים מוסלמים, כשעל צווארו צעיף של חיזב א-תחריר, וברקע תלויות כרזות ענק בזכות הקמתה של הח'ליפות האסלאמית.

בדרשתו תקף הילד הפלסטיני את המשטר הדמוקרטי, קרא לאומת האסלאם לקום ולהתנער למען ערכיה, דחק בצבאות המוסלמים שלא להתרשל בתפקידם לשחרר את מסגד אל-אקצה ולא להתחשב בעמדות ארה"ב.

בשם ילדי פלסטין הוא התחייב להתייצב לימין הלוחמים המוסלמים במאבק למען השלטת חוק האסלאם על פי הקוראן והסונה (מנהג חייו) של הנביא מוחמד והבאת הבשורה האסלאמית לעולם כולו.

ילד כבן 8-9 קרא ססמאות עליהם חזר הקהל הרב, ובין היתר אלה כללו: “ילדי השחרור (של פלסטין) לא ישלימו עם היותו של מסגד אל-אקצה שבוי (בידי ישראל)”, “ילדי האסלאם רוצים להקים את מדינת האסלאם", “הו צבאות המוסלמים, בואו לסייע לדת (האסלאם)”, “הו צבאות המוסלמים, שחררו את מסגד אל-אקצה השבוי (בידי ישראל)”.