בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: פלאש 90
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיגר הערב (מוצאי שבת) מכתב למזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, בו הוא מותח ביקורת חריפה על ההסתה הנמשכת של אבו מאזן והרשות הפלסטינית נגד ישראל גם אחרי ההכרזה על חידוש המשא ומתן.
 
"הסתה ושלום לא הולכים יחד. במקום לחנך את הדור הבא של הפלסטינים לחיות בשלום עם ישראל, החינוך לשנאה מרעיל אותם נגד ישראל ומניח תשתית להמשך האלימות והטרור", כתב נתניהו.

נתניהו מתייחס במכתב לדברים שאמר אבו מאזן לפני ימים אחדים לפיהם לא תהיה נוכחות אפילו של ישראלי אחד על אדמת המדינה הפלסטינית שתוקם, ולשידור בטלוויזיה הפלסטינית בו נאמר כי גבולות המדינה הפלסטינית יהיו מראש הנקרה ועד אילת.

דוברת מחלקת המדינה האמריקנית מסרה שלשום, בתדרוך לעיתונאים, כי השיחות המדיניות בין ישראל לפלסטינים יתחדשו בירושלים בשבוע הבא. עוד ציינה כי "ארצות הברית לא מקבלת את המשך הבנייה בהתנחלויות ומתנגד להכשרת מאחזים מעבר לקו הירוק".

בסרטון תעמולה חדש שנחשף ע"י מכון ממר"י (מכון מחקר העוקב אחרי אמצעי תקשורת במזרח התיכון) נראית קבוצה של "מתנחלים" כשהם תוקפים רועה ערבי בודד ואף מנסים לרצוח אותו באמצעות  מכוש.

בהמשך הסרט מתארגנת קבוצת ערבים גדולה על מנת "להציל" את הרועה המותקף ותוקפת את קבוצת "המתנחלים". במהלך התקיפה נגזזות באופן סימלי פאותיו של אחד "המתנחלים".