חברי מרכז 'הבית היהודי' מביעים מורת רוח מהתנהלות המפלגה במירוץ לראשות העיר בית שמש.


המפלגות הציוניות; הבית היהודי, הליכוד, יש עתיד והעבודה, הסירו בשבוע שעבר את תמיכתן בעליזה בלוך, המועמדת הדתית לראשות העיר, והציבו את אלי כהן, יו"ר רשימת "בית שמש חוזרת", כמועמד הציוני לראשות בית שמש.


"אין סוף לפדיחות", כתב חבר מרכז 'הבית היהודי' בתכתובת פנימית שהגיעה לידי ערוץ 7, ושמו נשמר במערכת, "לא מכיר את הפרטים בכלל", הוא הודה, "אבל כנראה שחוסר הניסיון המפלגתי בפוליטיקה המקומית עושה את שלו בכל הארץ".


בתגובה לטענות שהטיחה בלוך בוועדה המוניציפאלית של 'הבית היהודי', לפיהן פעלו מאחורי גבה כשמינו את כהן במקומה, אמר חבר מרכז אחר כי "נראה שאחרי הבחירות הכושלות לרבנות הראשית, ראשי 'הבית היהודי' יעשו הכל כדי לנצח את החרדים בבית שמש, אפילו במחיר הסתכסכות עם אנשים ראויים".


מזכ"ל המפלגה, ניר אורבך, הגיב לדברים וקרא שלא לשבת על הכורסה ולצקצק בלשון, כלשונו. "מפאת כבודה של עליזה אני לא מגיב כעת בפומבית", הבהיר אורבך, "אני מבקש מכם עם כל הכבוד שאני רוחש כלפיכם- לא לשבת על כורסת הפרשנים ולצקצק בשפתותיכם. תנו בבקשה קרדיט שהעניין הוא לא כך כל חד צדדי כפי שמצטייר", הדגיש אורבך והבטיח "ברגע שאוכל אפרוש בפניכם את התמונה במלואה".


גורמים בבית היהודי אמרו בתגובה: "הגיע הזמן שאנשים בעילום שם יפסיקו לקשקש ויתגייסו לניצחון של מועמד ציוני בבית שמש. יש דברים יותר חשובים לבית שמש מאשר אם עליזה בלוך תהיה מקום ראשון או שני".