"ירדן היא פלסטין"

בכנס "חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי" שנערך היום (ראשון) בירושלים, התייחס יו"ר החוג, פרופ' אריה אלדד למשא ומתן עם הפלסטינים.

פרופ' אריה אלדד אמר כי התכנית "ירדן היא פלשתין" זוכה לתמיכה ציבורית גדולה הרבה יותר מאשר התכנית להקמת מדינה פלשתינאית בלב הארץ, "זוהי זירת ההתמודדות על התודעה אליה נכנס לאחרונה חוג הפרופסורים בראשותי. איננו פועלים בחלל הריק אלא מציבים חלופה ריאלית על שולחן הדיונים הציבורי".

מודאר זהראן, מנהיג פלסטיני-ירדני גולה אמר "המלך חוסיין ציין בפני גנרל דמפסי והסנטור גרהאם כי הוא לא מאמין שיהיה בשליטה עוד שנה. לבינתיים האחים המוסלמים בירדן הופכים לחזקים יותר ומסוכנים הרבה יותר מאחיהם המצרים. אין בירדן צבא כה חזק שישמור על ירדן.

מדינה איסלמיסטית בירדן שתתחבר עם מדינה איסלמיסטית בסוריה מהווה פתיחת שערי גיהנום לירדן. הפלסטינים צריכים להצטרף לפלסטינים בירדן ולחזקם שיוכלו להקים מדינה פלסטינית בירדן. כלל לא בטוח שאחרי אבו מאזן תתקיים רשות פלסטינית, כי אין מנהיג חזק מספיק. אין לישראל סיבה לוותר על עוד שטחים, כי העבר לימד אותנו שויתור ישראלי הוא פתח לאלימות כנגדה. אני יכול להבטיח לכם שכאשר הפלסטינים יעלו לשלטון בירדן, הם ישמרו על השלום עם ישראל".