מוצאי כיפורים במשכן אהוד
מוצאי כיפורים במשכן אהודצילום: אריה גולדברגר
כארבע מאות איש התפללו במהלך יום הכיפורים בבית הכנסת החדש משכן אהוד באיתמר, ע"ש אודי פוגל הי"ד שנרצח עם אשתו ושלושת ילדיו בעת שישן בביתו בחודש אדר תשע"א.
 
בין מאות בוגרי הישיבה ותלמידי הישיבה כיום, ניתן היה לראות את האחים של רות פוגל הי"ד, וכן את תמר (שמצאה את בני משפחתה ללא רוח חיים)  ורועי (שישן וניצל מהטבח) שהגיעו ואף השתתפו בתפילות.

"התפילות היו מרוממות ביותר", סיפר אריה גולדברגר תושב היישוב שאף העביר לנו תמונות מתפילת ערבית במוצאי היום הקדוש. 

"בסיום התפילה קיימו המתפללים דקות ארוכות של שירה סוחפת", הוא מספר, "שירה שהזכירה את השמחה של עם ישראל בצאתו של הכהן הגדול בשלום, מן הקודש".

בחודש אפריל 2011 הקליט הזמר והמלחין עמיר בניון שיר לזכר משפחת פוגל. השיר "התנערי", על פי מילותיו של יועץ התקשורת והפזמונאי משה קלוגהפט, נכתב כמחווה לתמר פוגל, ששרדה את הפיגוע ומצאה את חמשת בני משפחתה לאחר הרצח.

ביום השנה לטבח נחנך "משכן אהוד", בית הקבע של הישיבה הגבוהה באיתמר. במעמד הוכנס גם ספר התורה שנכתב לעילוי נשמות חמשת הנרצחים ונקבעה מזוזת בית המדרש. בקמפוס שנבנה ישנם גם חדרי לימוד על שם רות וילדי בני הזוג. ארון הקודש עשוי מאבני המקום והאדמה שבין האבנים נלקחה מגינת משפחת פוגל. על הפרוכת של ארון הקודש נכתב הפסוק "התנערי מעפר קומי, לבשי בגדי תפארתך עמי".


סיום התפילה במשכן אהוד
סיום התפילה במשכן אהודצילום פנורמי: אריה גולדברגר