
מנוע החיפוש bing של מיקרוסופט עובר שוב מתיחת פנים. אחד הסממנים לכך הוא לוגו חדש.
הלוגו החדש מתאים כעת לקווים החדים שמגדירים את כל סימני הלוגו של החברה. השינויים, שאינם מסתכמים כמובן בלוגו, אמורים לסייע למיקרוסופט לקצץ קצת בשליטה המוחלטת של גוגל בשוק החיפוש. גוגל שולטת כיום בכ-70% מהחיפושים, לעומת קצת יותר מ-5% של bing.
אחד השינויים הצפויים הוא תיבת תוצאות מהירה. תיבה זו תמוקם בראש דף התוצאות. היא תספק תשובות מהירות לחיפושים שיוגדרו כשאלה. לדוגמה, 'מה הוא גובהו של הר ציון'. לאחר מכן יציג הדף קישורים לאתרים שקשורים לנושא, ומציעים כמובן פירוט רב יותר.
בנוסף יספק מנוע החיפוש המחודש גישה מהירה לשינוי אפשרויות החיפוש, עוד לפני שתוצאות החיפוש יופיעו בפועל. כמו כן, לצד הקישורים יופיעו תכנים שקשורים לנושא מהרשתות החברתיות, כולל תמונות שהעלו אנשים וקשורות לנושא. כן יופיעו גם כמה הצעות לחיפושים נוספים. הצעות אלו יהיו מבוססות על חיפושים שבוצעו על ידי אנשים אחרים ששאלו שאלות שקשורות לנושא הראשי.
במיקרוסופט אמרו שהתכונות החדשות של bing ישוחררו באופן הדרגתי בשבועות הקרובים. כנראה היא מכוונת את ההשקה הרשמית של המנוע החדש לקרבת ההשקה של חלונות 8.1. עם זאת יש לראות האם התכונות החדשות ייכללו גם במנוע בעברית.