בת זוגתו של ההרוג לאחר הרצח

בכפר הנופש "ברוש הבקעה" שבצפון בקעת הירדן מתמודדים בשעות האחרונות עם הרצח הנורא הלילה. טרם נמסר מועד הלוויתו של אלוף משנה במילואים שריה עופר הי"ד.

עופר נרצח 40 שנה בדיוק לאחר שאחיו הטייס נפל במלחמת יום הכיפורים.

מחקירה ראשונה עולה כי הוא ובת זוגו, מוניק, שמעו רעשים מחוץ לביתם. עופר יצא מן השער האחורי לבדוק את פשרם, והותקף בגרזן ובמוטות ברזל. המחבלים ניסו לתפוס את בת זוגו, אך היא הצליחה להמלט. במהלך מנוסתה נחבלה. מצבה קל עד בינוני.

"ברוש הבקעה" היה בסיס ירדני אשר שרידיו נמצאים במקום עד היום. באתר כפר הנופש מסופר כי מדינת ישראל פנתה לאל"מ (בדימוס) יאיה עופר, שהקים בבקעת הירדן את סיירת חרוב, בבקשה להכניס "אור ישראלי" לחלקה הצפוני של הבקעה.

יאיה, מייסד המקום ובעליו עד היום, ראה בהקמת כפר הנופש שליחות ציונית וזכר לבקעה, לנופיה הקסומים ולאווירה המיוחדת שיש בה, חסד נעורים ונענה לבקשה.

עוד נכתב באתר כי החזון והערכים שהנחו את מייסד המקום מלווים אותו עד היום: להקים מקום אחר - מקום מיוחד, שקט, פשוט, מחובר לטבע המקומי ונהנה מפרותיו, ומכיר למבקר בו את בקעת ירדן האחרת.

"מקום בו אורחינו באים לפגוש את בן הזוג שלהם, לבלות יחד עם המשפחה והחברים הרחק מטלוויזיה, מחשב ומשאון העיר. מקום המניף על דגלו את ערך השלום עם שכיננו. מקום בו כל העובדים, ערבים ויהודים, חיים בהרמוניה כמשפחה מאז ראשיתו ועושים כל שביכולתם ע"מ להנעים את זמנכם וליצור עבורכם חוויה בלתי נשכחת של יחס אישי עד הפרט הקטן ושרות מעל הכול. ברוש הבקעה - פשוט להירגע..."